اخبار بورس

فملی منجی نجات بورس امروز ۱۲ دی ۱۴۰۰ شد

بازار سهام که روز گذشته با افت شاخص کل به کار خود پایان داده بود، در نیمه اول امروز نیز منفی آغاز به کار کرد اما در پایان و با رشد برخی از نمادها در نهایت با ۲۲۳ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد قرار گرفت.

فملی منجی نجات بورس امروز ۱۲ دی ۱۴۰۰ شد

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، بازار سهام که روز گذشته با افت شاخص کل به کار خود پایان داده بود، در نیمه اول امروز نیز منفی آغاز به کار کرد اما در پایان و با رشد برخی از نمادها در نهایت شاخص کل با ۲۲۳ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص هم‌وزن نیز ۰٫۰۱ درصد مثبت بود. ارزش معاملات امروز تنها ۲۱۰۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با روز گذشته نیز کاهش داشت.
فملی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر مثبت و فخوز، شپدیس و پارس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز ثبت کردند. در بازار سهام امروز وضعیت گروه‌های نفتی، بانک و کانه‌های فلزی بهتر از سایر گروه‌ها بود.
همچنین خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی همچنان برترین گروه‌های صنعتی بازار امروز بودند. بیشترین ارزش معامله برای کمند، پالایشی و خودرو و بیشترین حجم معامله برای خودرو، خپارس و کمند ثبت شد.

شاخص کل فرابورس نوسانی بود و در نهایت با ۲ واحد افت در کانال ۱۸ هزار و ۶۶۰ واحد به کار خود پایان داد. کگهر و شبصیر بیشترین تاثیر مثبت و شگویا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس ثبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا