فراتر از خبر

حضور مهدی طارمی با پرچم ایران در جشن قهرمانی تیم پرتو/ویدیو

مهدی طارمی بازیکن پست مهاجم فوتبال، در سال ۱۳۷۱ در بوشهر متولد شد.او سال ۱۳۸۱ وارد تیم جوانان برق بوشهر شد و از سال ۱۳۸۷ وارد رده بزرگسالان گردید و بعد از درخشش در لیگ دسته اول فوتبال در سال ۱۳۹۳ به پرسپولیس پیوست. حال او علاوه بر تیم ملی در تیم پرتو پرتغال نیز بازی می کند. در بازی شب گذشته که قهرمانی تیم پرتو در لیگ پرتغال مشخص گردید مهدی طارمی مهاجم این تیم در جشن پیروزی این تیم با پرچم ایران شرکت کرد. در ادامه می توانید ویدیو شرکت مهدی طارمی در جشن قهرمانی تیم پرتو پرتغال با پرچم ایران را ببینید:

شرکت مهدی طارمی در جشن قهرمانی تیم پرتو پرتغال با پرچم ایران

به گزارش بورس فردا و به نقل از همشهری آنلاین، پورتو که پیش از این قهرمانی خود در لیگ پرتغال را مسجل کرده بود دیشب در آخرین هفته لیگ پرتغال برابر استوریل به پیروزی 2 بر صفر رسید. در این دیدار مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان حضور ثابتی در ترکیب این تیم داشت.

اما بعد از این بازی جشن قهرمانی باشگاه پورتو با حضور هواداران پرشور این تیم برگزار شد. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو هم که در این فصل درخشش زیادی در ترکیب این تیم داشت با پرچم ایران در این جشن شرکت کرد.

هنگامی که نام طارمی از سوی بلندگوی ورزشگاه اعلام شد مهاجم ملی پوش ایران با پرچم کشورمان به روبه روی هواداران رفت. طارمی البته دوباره حرکت جنجالی خود را برای تیم رقیب یعنی اسپورتینگ تکرار کرد و آنها را به سکوت دعوت کرد.

 

کد خبر 676504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا