اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

حواشی یارانه نقدی بهمن ماه چه بود؟

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در خصوص پرداخت نشدن یارانه نقدی برای عده‌ای از افراد توضیحاتی ارائه نمود که در ادامه می توانید آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات پرداخت نشدن یارانه بهمن ماه

در چند روز اخیر خبرهای شنیده می شد که عده‌ای از یارانه بگیران اعلام کردند که یارانه بهمن ماه برای آنها واریز نشده و یا برای عده ای دیگر میزان کمتری واریز شده است.
طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در خصوص حواشی یارانه بهمن ماه اعلام کرد سازمان هدفمندسازی یارانه ها وضع کار خود را در خصوص واریز مبالغ یارانه انجام داده و پرداخت نشدن یارانه این ماه به بانک ها مربوط می گردد.
وی در ادامه گفت در حال حاضر باید علت پرداخت نشدن یارانه را برای عده‌ای از یارانه بگیران از مسئولان بانک پیگیر شد.
حسینی در ادامه افزود تعدادی از افراد از کاهش میزان یارانه خود در این ماه گله مند بودند که دلیل این امر کسر اقساط وام اربعین از یارانه مشمولان می باشد.
علاوه بر این افرادی که اقدام به دریافت وام دوم کرونا کرده بودند از این ماه اقساط این وام از یارانه آنها کسر شده است.

مبلغ یارانه در سال ۱۴۰۲

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص مبلغ یارانه نقدی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد تاکنون هیچ تصمیم جدی در خصوص مبلغ یارانه نگرفته شده و به احتمال زیاد این میزان ثابت خواهد ماند.
علاوه بر این حسینی در خصوص عدم استقبال از طرح کالابرگ توضیح داد این طرح به صورت آزمایشی و اختیاری در چندین استان به مرحله اجرا در آمد اما از آنجایی که استقبال زیادی برای دریافت آن وجود نداشت معلوم گردید که تمایل افراد برای دریافت یارانه نقدی نسبت به کالابرگ بیشتر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا