اخبار بورس

پیش بینی بورس شنبه 15 آذر 99

سلام به همراهان همیشگی بورس فردا، از اینکه پیش بینی بازار بورس را از سایت ما دنبال می کنید متشکریم. امروز ۱۲ آذر ماه ۹۹ بازار پر عرضه آغاز شد و شاخص را تا منفی ۲۰۰۰ واحد برد اما خوشبختانه رفته رفته از حجم عرضه کاسته و تقاضا افرایش یافت. با ما همراه باشید تا در ادامه به پیش بینی بورس ۱۵ آذر می پردازیم.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

خلاصه وضعیت بازارهای مالی در هفته دوم آذر ماه

پیش بینی بورس هفته آینده (هفته سوم آذر 99)

تحولی جدید در مرحله پیش گشایش بورس از سه شنبه ۱۸ آذر

بورس شنبه 15 آذر 99 چگونه خواهد بود؟

همانطور که می‌دانید شاخص در محدوده مقاومتی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی قرار دارد و برخی از کارشناسان بازار سرمایه با مشاهده رشد شارپی اخیر، بر این باور بودند که شاخص تا اواخر هفته می تواند این محدوده را پشت سر بگذارد اما شاخص با افت 2 هزار واحدی به ۱ میلیون و 471 هزار و 922 واحد رسید.

تحلیلگران و‌ کارشناسان بازار سرمایه، روز ۱۵ آذر اولین روز معاملاتی از هفته آینده را بسیار حساس تلقی کرده و معتقدند که شاخص موفق خواهد شد که از این محدوده عبور کند. از این رو وضعیت بازار بورس 15 آذر 99 و همچنین هفته آینده مثبت و صعودی پیش بینی می شود!

نقشه بازار بورس امروز ۱۲ آذر ماه ۹۹

نقشه بازار بورس امروز ۱۲ آذر ماه ۹۹

وضعیت نمارگرهای شاخص بورس امروز ساعت 12:11:36 :

  • شاخص کل امروز بازار بورس: 1,472,648.26
  • شاخص هم وزن بازار بورس: 423,311.19
  • حجم معاملات امروز بورس: 13.246 B
  • حجم معاملات امروز فرابورس: 3.520 B
  • ارزش معاملات: 145,746.209 B

مشاهده جدیدترین اخبار بازار سرمایه:

زمان صدور کارت اعتباری سهام عدالت احتمالا پایان آذر ماه

‫13 دیدگاه ها

    1. سلام. تمامی نظرات کارشناسان که ما در قالب پیش بینی بورس منتشر می کنیم قطعی نیست! اما فعلا تمامی سیگنال های مثبت برای رشد بازار سرمایه به چشم می خوره.

  1. لطفا توصیه کارشناسی برای پرهیزازهیجان درفروش سهام رو برای سهامداران گوشزدکنید

  2. در حال حاضر پالایش یکم، بیشتر از ارزش ذاتی معامله میشه و حتی ممکنه که کمی ضرر هم بده اما دوستانی که در صندوق ها سرمایه گذاری می کنند باید دید بلند مدت داشته باشند!

  3. ممنون از شما که مطالب سایت بورس فردا رو دنبال می کنید! اما دوست عزیز ما سیگنال نمیدیم ما فقط کلیه بازار رو با توجه به نظرات کارشناسان و تحلیلگران پیش بینی می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا