اطلاعیه ها

برگزاری مراسم یادبود جانباختگان متروپل

به دنبال حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل در روز دوم خرداد ماه در آبادان تاکنون پیکر ۳۸ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شده است. حال، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی اطلاعیه ای که منتشر کرده است اعلام نمود امروز هشتم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا مراسم یادبود جانباختگان حادثه متروپل برگزار می شود. در ادامه خبر کامل برگزاری مراسم یادبود جانباختگان متروپل را بخوانید:

مراسم یاد بود جانباختگان متروپل بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء امروز – هشتم خرداد ماه – در مساجد و مصلی‌های سراسر کشور مراسم یادبود جانباختگان متروپل برگزار می‌کند.

به گزارش بورس فردا و به نقل از ایسنا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای، نوشت:

«حادثه تلخ و جانکاه جانباختن و مصدومیت گروهی از هموطنان عزیزمان در شهر مقاومت و ایثار، آبادان قهرمان و مظلوم داغی سنگین بر دل همه ایرانیان نهاد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، این مصیبت بزرگ را به مردم صبور و بزرگوار استان شهیدپرور خوزستان خصوصاً هموطنان نجیب و صبور آبادان و بالاخص به خانواده‌های داغدیده عزیزان جانباخته تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای مصدومان عزیز شفای کامل، از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نماید.

به منظور بزرگداشت یاد وخاطره عزیزان از دست رفته و همدردی با مردم عزیز خوزستان و آبادان، امروز یکشنبه هشتم خرداد  1401 مراسم یاد بود جانباختگان عزیز این حادثه در مساجد و مصلی‌های سراسر کشور با قرائت قرآن کریم و توسل به حضرات معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌گردد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا