اخبار بورس

شاخص کل با صعود ادامه دار خود وارد کانال837 هزار واحدی شد

 

با توجه به گزارش انجام شده توسط بورس فردا  در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل  هم چنان به رشد خود ادامه داده و  با میزان  ۱۶ هزار واحدی وارد کانال ۸۳۷ هزارتایی شد

سه نماد فارس، فولاد و کچاد به ترتیب با ۲۱۸۳، ۲۱۸۳ و ۹۶۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. که این اتفاق در 30 دقیقه ابتدای معاملات گزارش شده است . همچنین در معاملات فرابورس نیز سه نماد میدکو، ذوب و صبا تاثیرگذارترین نمادها بودند.

در جریان معاملات اول وقت امروز، بیش از ۳۰۰ هزار معامله انجام شد که طی آن دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم با ارزشی حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. ارزش معاملات فرابورس نیز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال بود.

در این حین  اکثر نمادها در گروه‌های صنعتی در محدوده مثبت و حتی نزدیک به صف خرید معامله می‌شوند که بیانگر اقبال معامله‌گران به بازار سرمایه دارد. بیشترین معاملات را وپارس، خگستر و ذوب نیز به ترتیب در گروه‌های بانکی، خودرویی و فلزات اساسی  را به خود اختصاص داده‌اند.

هم چنان لازم به ذکر است تنها نمادی که خارج از ساعت عادی بورس معامله میشود شستا میباشد و معاملات نمادهای شگویا و صبا نیز به حالت عادی خود بازگشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا