اخبار بورس

شاخص کل با صعودی ۱۲ هزار و سبزپوشی اکثر نمادهای بورس

به گزارش بورس فردا ، در پایان معاملات روز چهارشنبه شاخص کل با صعودی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحدی بر پله ۵۲۱ هزار واحدی قرار گرفت با این کار  افت ۴ هزار واحدی اولین روز معاملاتی سال 99 را جبرا ن کرده و ، با قدرت وارد کانال ۵۲۰ هزار واحدی شد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۴۸۲۸ واحدی را به ثبت رساند.

 

در پایان معاملات امروز بورس ۶۸۳ هزار و ۸۵۵ معامله صورت گرفت که طی آنها ۴ میلیارد و ۷۸۱ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۳۷ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال داد و ستد شد. ارزش معاملات امروز فرابورس نیز در حالی به ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید که سه نماد زاگرس، ومهان و ذوب بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند.

در جریان معاملات امروز بورس سه نماد فارس، وبلمت و رمپنا به ترتیب با ۱۰۸۸، ۵۷۶ و ۵۵۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. این در حالی بود که نماد معاملاتی فارس در ابتدای بازار در محدوده نزدیک صفر معامله می‌شد در پایان با قرار گرفتن در محدوده مثبت ۴ و نزدیک به صف خرید موجب رشد ۱۰۰۰ واحدی شاخص کل شد.

در نهایت امروز با سبزپوشی اکثر نمادهای صنعت و با صف خرید همراه بوده و گروه بانکی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بیشترین تاثیر را بر مثبت بودن شاخص داشتند. در میان نمادهای منفی نیز دو نماد غگل و غسالم که در هفته‌های اخیر با صف خرید همراه بودند، امروز با صف فروش سنگینی مواجه شدند. از نظر ارزش معاملات نیز، سه نماد بکام، وبملت و فرابورس به ترتیب با ۲٫۸، ۱٫۸ و ۱٫۳ هزار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات روز را به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا