اخبار مهم اقتصادی

فروش فوق العاده شرکت بهمن موتو (فیدلیتی را 300 میلیون تومان ارزان تر بخر)

هفته آینده (11 مهر ماه 1400) شرکت بهمن موتور اقدام فروش خودرو فیدلیتی با شرایط ویژه می نماید. در این فروش فوق العاده، خودرو فیدلیتی با تخفیف 300 میلیون تومانی به قیمت 735 میلیون تومان به فروش می رسد.

اخبار مهم بورسی

حراج شاسی بلند گروه بهمن

به گزارش بورس فردا به نقل از تجارت نیوز، شرکت بهمن موتور قیمت و شرایط جدید فروش فیدلیتی در مهر ۱۴۰۰ را اعلام کرد. در این مرحله از فروش، فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می‌شود، فروش به صورت نقدی است و موعد تحویل این خودرو تنها یک ماه است.

همچنین در این طرح فروش فوری، قیمت کارخانه شاسی‌بلند فیدلیتی، ۷۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت فیدلیتی در بازار آزاد بین ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است.

این یعنی افرادی که بتوانند در طرح فروش فوری فیدلیتی ثبت‌نام کنند می‌توانند این خودروی شاسی‌بلند را با تخفیف حدود ۲۷۰ میلیون تومانی بخرند.

شرایط خرید فیدلیتی چیست؟

  • فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می‌شود.
  • فروش فیدلیتی به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه است.
  • فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس درخواست مشتری عرضه می‌شود.
  • گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

متقاضیان برای ثبت‌نام فیدلیتی می‌توانند از روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح به آدرس bahman.iranecar.com  مراجعه کنند.

قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی

براساس اعلام شرکت بهمن موتور، در طرح فروش فوری مهرماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت بازار آزاد فیدلیتی بین ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است.

علاوه بر اختلاف ۲۷۰ میلیونی قیمت بازار آزاد و کارخانه‌ای فیدلیتی، این خودرو ظرف سه ماه گذشته دو بار افزایش قیمت داشته است. قیمت فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا