اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

کمترین و بیشترین قیمت خودروهای مزایده ای اعلام شد

سعید غلامی معاون سازمان اموال تملیکی اعلام کرد در مجموع ۱۰۴۰ خودرو در سایت ستاد دولت قرار گرفته است و افراد تا دوازدهم مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

بازدید حضوری از خودروهای مزایده ای

مزایده خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز گردید و افراد تا ۱۲ مهر ماه فرصت دارند با ثبت نام در سایت پیشنهاد خود را ثبت نمایند.

سعید غلامی معاون جمع‌آوری و فروش سازمان اموال تملیکی در آخرین مصاحبه خود گفت در حال حاضر ۱۰۴۰ خودرو در سایت سازمان اموال تملیکی بارگذاری شده است و افراد تا روز ۱۲ مهرماه امکان بازدید از خودرو ها و ارائه پیشنهاد خود را دارند.

وی در ادامه گفت این خودروها در ۹ استان کشور که شامل استان های بوشهر، هرمزگان، خوزستان، مازندران، تهران، گیلان، قم، آذربایجان شرقی و فارس میشود، قرار دارند.

نحوه فروش خودروها به دستور مقام قضایی

غلامی در خصوص نحوه فروش این خودروها اعلام کرد نحوه مزایده و فروش خودروها بر اساس دستور مقام قضایی بوده است به گونه‌ای که بر اساس دستور ریاست دادگاه انقلاب اسلامی تهران این خودروها باید در مزایده فوق العاده سراسری به شرط شماره گذاری در داخل کشور به آحاد مردم و بالاترین قیمت به فروش برسد.

وی در ادامه افزود به دلیل اینکه این خودروها از سال ۱۳۹۶ در بنادر و انبار ها دپو شده اند و روشن نشده اند ممکن است نیاز به تعمیراتی داشته باشند و در این نحوه فروش افراد می توانند به صورت حضوری از خودرو بازدید کرده و در صورت تایید خریداری نمایند.

کمترین و بیشترین قیمت خودروهای مزایده ای

غلامی در خصوص قیمت این خودروها گفت کمترین قیمت پایه که برای این نوع خودروها در نظر گرفته شده است ۶۷۰ میلیون تومان برای خودروهای سراتو موجود در بوشهر می باشد و بیشترین قیمت، مربوط به خودروهای پورشه ماکان با رقم ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا