اخبار بورس

وگستر به ازای هر سهم 3546 ریال سود ساخت

گسترش سرمايه گذاري ايرانيان (وگستر) که در بازار اول فرابورس حضور دارد در صورت های مالی 6 ماهه اول سال 99 3546 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه قبل 640 درصد افزایش داشت.

سود “وگستر” ۳۵۴۶ ریال به ازای هر سهم اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا):

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۵۴۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۷۹ اعلام شده بود، از افزایش ۶۴۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد. شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۴۱۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۵۴۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۴۰ درصدی برخوردار است.

سود انباشته وگستر با افزایش ۷ هزار و ۹۵۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال اعلام شد. “وگستر” در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۴۷۹ ریال و سود خالص را ۱۹۱ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال قید کرده است.

ارزش بازار وگستر در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال به ۳ هزار و ۵۲۱ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۴۶۲ میلیارد و ۹ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال محاسبه شد.

“وگستر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۲۳ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۴۲۵ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا