فراتر از خبر

پرویز پرستویی به حواشی حضورش در آمریکا واکنش نشان داد/ویدیو

پرویز پرستویی بازیگر معروف ایرانی در سال ۱۳۳۴ متولد شد او تا کنون توانسته است چهار بار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت نماید. به تازگی این هنرمند با اخلاق به دعوت یک بنیاد فعال برای نمایش یک مستند صلح به آمریکا سفر کرد اما در آنجا دچار حاشیه هایی شد که می توانید خبر کامل آن را در ادامه بخوانید:

واکنش پرویز پرستویی به حواشی حضورش در امریکا/ویدیو

به گزارش بورس فردا و به نقل از رصد روز، پرویز پرستویی هنرمند با اخلاق و حرفه ای کشورمان که برای یک نمایش یک مستند صلح و به دعوت یک بنیاد فعال در این زمینه به امریکا سفر کرده بود دچار حاشیه هایی شد که شاید بدبین ترین افراد هم فکر نمی کردند. واکنش پرویز پرستویی به حواشی حضورش در امریکا قابل توجه بود. او گفت از بدو ورود ما اتفاقات خوبی افتاد اما از روز دوم و سوم چندنفری هرجا که ما بودیم حضور پیدا می کردند و شروع به فحاشی می کردند و مانع از حضور مردم در سینما می شدند این فحش ها آنقدر زشت بود که واقعا نمی شود حتی به آنها اشاره کرد. بارها از این چندنفر خواستیم که بیایند فیلم را ببینند و عد باهم صحبت کنیم اما این گروه دنبال مقاصد دیگری بودند.

آنها سؤالاتی را مطرح می کردند که دلشان می خواست ما پاسخ های مدنظر آنها را بدهیم در حالیکه برای آن سؤالات توضیحات جامعی وجود داشت و شاید اصلا من دلم نمیخواست که به آن سؤالات پاسخ دهم اما اصرارها و رفتارهای زشت این گروه ادامه دار بود. ما نیامدیم اینجا که کار سیاسی انجام دهیم ما با هدف صلح و گسترش آن به امریکا آمدیم اما عده ای بنای دیگری دارند.

گوهر خیراندیش نیز در واکنش به هتاکی این گروه وطن فروش و بزدل که تعدادشان از تعداد انگشتان یک دست هم فراتر نمی رفت گفت برادر آقای پرستویی در جبهه به خاطر من و شما شهید شد در کشوری که شعار دموکراسی می دهد باد بگیریم به عقیده هم احترام بگذاریم.

و اما اصل ماجرا؛

پرویز پرستویی با فیلمی از دکتر حریر احمدزاده به نام قصه های هزار و یک شب بیش از دو هفته ای است که در امریکا به سر می برد در این میان برخی از عناصر وابسته به گروهک منافقین که هنوز رد جنایاتشان بر سینه خانواده های شهدا و ملت ایران وجود دارد با سر دادن شعارهای سیاسی و انتشار یک عکس پرویز پرستویی و سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی سعی در ایجاد جوی داشتند که در آن تمام هرمندان کشورمان را امنیتی جلوه دهند و بعد با سؤالات بی مورد مانند اینکه چرا در امیکا در مورد اربعین پوستر پخش کردید و در مورد حشد الشعبی حرف زدید کاملا ماجرای حضور این هنرمندان را به حاشیه ببرند. در حالیکه پرویز پرستویی بارها سعی کرد با دعوت به آرامش و گفتگو فضا را برای پرسش و پاسخ به دور از توهین آماده کند اما این گروه همچنان با ادامه رفتارهای زشت و زننده به دنبال پیاده کردن مقاصد خود بودند که در نهایت هنرمند کشورمان به این موضوع واکنش نشان داد.

برخی ایرانیان مقیم آمریکا در حرکتی سازماندهی‌شده و به رهبری سام (احسان)،‌ ضمن هتاکی به هنرمندان کشورمان و شهید قاسم سلیمانی، سعی در متشنج‌کردن فضا و فیلمبرداری از آن را داشتند اما پرستویی به مکالمه با آن‌ها اعتنا نکرد و در پاسخ به اینکه چرا جواب نمی‌دهد، گفت: چون انسانی حرف نمی‌زنی! من کنار مردمم شما کجایید؟ من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم.

او این سخن را خطاب به رجبی گفت. رجبی جودوکار پیشین تیم ملی ایران است که به دلیل دوپینگ محروم و بعد به آمریکا پناهنده شد. او همان عربده‌کش روز انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته است که در مقابل دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا، بر سر رأی‌دهندگان فریاد می‌کشید و آزادی‌شان را زیرسوال می‌برد!

اما واکنش پرستویی به این عنصر سلطنت‌طلب که با متانت و غیرت همراه بود، تحسین کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا