اخبار بورس

بازار بورس فردا 16 مهر 99 چگونه آغاز می شود؟

بازار بورس امروز 15 مهر 99 بسیار خوب عمل کرد و همانطور که می دانید شاخص بورس در محدوده 1 میلیون 480 هزار واحدی از حمایت قوی برخوردار می باشد و خوشبختانه امروز این حمایت صورت گرفت و مجددا شاخص به کانال 1 میلیون و 500 هزار واحدی بازگشت. اما بازار بورس فردا 16 مهر 99 چگونه می شود؟

شاخص کل بورس در 15 مهر با 1.65% معادل 24539 واحد به 1 میلون و 514 هزار و 712 واحد رسید.

پیش بینی بازار بورس فردا 16 مهر 99

خوشبختانه بازار بورس همانطور که در پیش بینی 14 مهر 99 خدمتتون عرض کردیم بسیار با افزایش تقاضا روبرو بود اما در اواسط ساعات معاملاتی کمی متعادل شد و در پایان مجددا رشد نمود و در این بین گروه های خودرویی حتی سهم های کوچک و گروه های سیمانی رشد خوبی داشتند. سهمداران نماد های کوچک در صفحات اجتماعی با شعار حق به حق دار رسید ازعان خوشحالی نمودند.

برخی از سهامداران بازار سرمایه نسبت به رشد شاخص بورس و پشت سر گذاشتن کانال 1 میلیون و 600 هزار واحدی در هفته آینده صحبت می کنند.

آیا بورس فردا 16 مهر 99 مثبت است؟

ایمان رئیسی در رابطه با روند بازار بورس در روز های آینده گفت : نشانه هایی از عبور شاخص از کانل 1 میلیون 650 هزار واحدی در روز های آتی به چشم می خورده. اما دیگر خبری از رشد شارپی در بازار سهام نیست.

و در ادامه افزود: بازارگردان ها موظف اند که در صف های خرید ، سهم بفروشند و در صف فروش، بخرند و با این کار تعادل را به بازار بازگردانند و این تعادل مانع از رشد شارپی در نماد های بورسی می شود به دلیل آنکه جو بازار ما هیجانی است و صف خرید سهامداران را ترغیب و صف فروش، فروش را تشدید می‌کند.

منظور از بازارگردان در بورس چیست؟

این کارشناس بازار سرمایه گفت : در این بازه زمانی برخی سهم ها اصلاح و کفسازی خوبی داشتند اما برخی سهم ها نیز اصلاح آنچنانی نداشتند و ممکن است برای مدتی خنثی عمل کنند و رشد آنها مدتی پس از رشد بازار آغاز خواهد شد.

با توجه به مطالب فوق می توان گفت که در روز های پایانی اصلاح بازار هستیم و با تخصیص 1% از کل سرمایه کل صندوق توسعه ملی شاهد رشد بازار در هفته آینده خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا