اخبار بورس

بالاخره نماد شستا کی معامله می شود؟

نماد شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) قریب به 2 ماه است که متوقف شده و سهامداران این نماد همواره منتظر بازگشایی آن می باشند و برخی نیز آن را عالیجناب شستا و عزیز کرده دولت خطاب نمودند و بر این باورند که به دلیل افت بازار آن را متوقف نمودند در حالیکه اینطور نبوده و پس از جلسه تعیین بازارگردان شستا، معاملات این نماد از سر گرفته می شود.

با توجه به اخبار منتشر شده نماد شستا شرکت تامین اندیش رفاه پردیس را به‌عنوان بازارگردان معرفی کرده. بر پایه این خبر، احتمال بازگشایی نماد شستا تا پایان همین هفته نیز مطرح شد.

امروز سه شنبه 27 آبان ماه 99، ناظر بازار بورس در رابطه با بازگشایی شستا اطلاع رسانی کرد.

متن پیام ناظر در خصوص بازگشایی شستا : «به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تصویب صورتهای مالی و با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه “الف” بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.»

زمان واریزی سود نقدی شستا و نحوه دریافت آن

زمان بازگشایی نماد شستا

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، عرضه اولیه شستا همچنان بزرگترین عرضه اولیه امسال بوده است. با این حال چند ماهی می‌شود که این نماد متوقف است و سهامداران منتظر بازگشایی آن هستند. در این مورد پیش از این اعلام شده بود که تا مشخص نشدن بازارگردانی آن این نماد بازگشایی نخواهد شد.

معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، اعلام کرد: معرفی بازارگردان شستا و زمان دقیق بازگشایی این نماد، تنها از طریق پیام ناظر اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمود گودرزی در پاسخ به تایید خبر معرفی بازارگردان شستا و بازگشایی احتمالی این نماد تا پایان این هفته، تصریح کرد: این موضوع باید در شرکت بورس بررسی شود.

گفتنی است؛ عصر امروز (شنبه 24 آبان ماه 99 )، برخی از رسانه‌های بازار سرمایه به نقل از مرتضی لطفی، عضو هیات‌مدیره سازمان تامین اجتماعی، شرکت تامین اندیش رفاه پردیس را به‌عنوان بازارگردان شستا معرفی کردند. بر پایه این خبر، احتمال بازگشایی نماد شستا تا پایان همین هفته نیز مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا