اخبار بورس

چه سیگنال هایی در بورس امروز 24 بهمن 1400 موثر است؟

روز گذشته شاخص کل بورس افت ۳۸ واحدی داشت به یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید. به گفته کارشناسان احتمالا امروز معاملات تا حدودی منفی دنبال شود. امروز چه سیگنال‌هایی بورس را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

چه سیگنال هایی در بورس امروز 24 بهمن 1400 موثر است؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز،  شاخص کل بورس روز گذشته افت ۳۸ واحدی را تجربه کرد و به محدوده به یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۰۲ درصد رشد کرد.

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‎ سازی می‌گوید: باشگاه پرسپولیس سه هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نقدی باشگاه استقلال دو هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه ارزش‎گذاری شده است. (صدا و سیما)

نرخ بازار بین بانکی برای ششمین هفته متوالی با روند کاهشی همراه شده و طی این مدت در مجموع ۰٫۸ درصد پایین آمده است. (بورس ۲۴)

خاندوزی، وزیر اقتصاد توضیح می‌دهد: کنترل کسری بودجه و تورم بسیار جدی است و در سال آینده تورم بسیار کمتری را تجربه خواهیم کرد. (ایسنا)

رییس سازمان امور مالیاتی کشور از حذف معافیت مالیات بر سود سپرده‌های بانکی اشخاص حقوقی خبر داد و گفت این محل منبع جدیدی برای افزایش درآمد مالیاتی خواهد بود. (اقتصاد آنلاین)

طرح کاهش ۵۰ درصدی هزینه خرید اوراق مسکن تا پایان اسفند ۱۴۰۰ تمدید می‌شود. (دنیای بورس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا