اخبار مهم اقتصادی

یارانه ی نقدی جدید قابل برداشت شد

یارانه جدید نقدی دو ماه متوالی در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ منظور عدالت سازی در یارانه ها به حساب سرپرستان خانوار واریز گردیدحال مرحله اول این یارانه از دیشب قابل برداشت شده است به صورتی که به ازای هر نفر ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان قابل برداشت میباشد. در ادامه می توانید جزئیات خبر برداشت یارانه نقدی جدید مشاهده نمایید:

جزئیات برداشت یارانه نقدی جدید

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، دو روز بعد از واریز یارانه جدید،‌ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که «مبلغ کمک معیشتی واریزی برای ماه‌ اول از ساعات پایانی امشب قابل برداشت است.» این در حالی است که برخی از خانوارها دو مرحله یارانه نقدی دریافت کرده‌اند. اما بر اساس این اطلاعیه، تنها یک مرحله از یارانه جدید قابل برداشت است. یعنی نفری ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان.

بر این اساس یک خانوار چهار نفره که در دهک اول تا سوم درآمدی قرار دارد،‌امشب می‌تواند یارانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی را برداشت کند. مبلغ این یارانه برای خانواده‌هایی که در دهک درآمدی چهار تا ۹ قرار دارند، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

البته از میلغ اعلام شده،‌ قسط وام کرونا کسر شده است. خانوارهایی که یارانه مرحله اول به حساب آنها واریز شده است در ساعات پایانی امشب، یعنی حوالی ساعت ۲۴ قابل برداشت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا