فراتر از خبر

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند؟ + عکس

پس از انتشار تصاویر بازیگرانی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارد، تصمیم گرفتیم در این مطلب  عکس بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند را با شما به اشتراک بگذاریم.

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند؟

شیلا خداداد، کتایون ریاحی، فریبا نادری، شیما محمدی، بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی جز بازیگرانی هستند که شوهر میلیاردر دارند.

  • شیلا خداداد و همسرش
شیلا خداداد و همسرش
شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداد با دکتر فرزین سرکارات متخصص زیبایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام سامیار و ساتین می باشد. همسر شیلا خداداد به تازیگی کلینیک زیبایی جدیدی را در دوبی افتتاح کرد.

  • فریبا نادری و همسرش
فریبا نادری و همسرش
فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری چند سال پس از فوت همسر اولش (مسعود رسام) با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد. شوهر دوم فریبا نادری در زمینه مواد غذایی فعالیت داشته و به تازگی یک رستوران را با همکاری هم راه اندازی کردند.

  • شیما محمدی و همسرش
شیما محمدی و همسرش
شیما محمدی و همسرش

خانم شیما محمدی، بازیگر سریال شاهگوش (در نقش برنج دم سیاه) با سینا محمدی یکی از کارافرینان برتر کشور که مالک یکی برند مواد غذایی نیز می باشد ازدواج کرد.

  • نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی و همسرش
نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی علاوه بر فعالیت های هنری صاحب یک کلینیک زیبایی در شمال تهران نیز می باشد. این بازیگر در سال 89 با آرش پولاد آشنا شد و ازدواج کرد. شوهر نیوشا ضیغمی در کار نقره بوده و اوضاع مالی خوبی دارد.

  • بهاره رهنما و همسرش
بهاره رهنما و همسرش
بهاره رهنما و همسرش

سومین بازیگری که شوهر میلیاردر دارد، بهاره رهنما می باشد. بهاره رهنما چند سال پس از جدایی از پیمان قاسم خانی با خسرو عباسی که مالک برند آرایشی معروف می باشد ازدواج کرد.

  • کتایون ریاحی و همسرش
کتایون ریاحی و همسرش
کتایون ریاحی و همسرش

همسر دوم کتایونی ریاحی، مسعود بهبانی می باشد. او سهامدار عمده یکی از شرکت های اروپایی است. البته شایعاتی در خصوص جدایی کتایون ریاحی از همسر دومش وجود دارد اما هیچگاه از سوی وی تایید و یا تکذیب نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا