اخبار بورس

بیشترین عرضه و تقاضا در بازار بورس امروز 3 دی 99 متعلق به کدام نمادها بود؟

بازار بورس امروز 3 دی ماه 99، پیش بینی های مثبتی را در پی داشته است. تعادل نسبی در بازار بورس برقرار است. اما باید صفوف خرید و فروش را تا پایان ساعات معاملات بررسی کرد. آیا عرضه و تقاضا در بازار امروز متعادل است؟ کدام نمادها بیشترین صفوف خرید و فروش را دارند؟

بررسی صف خرید و فروش در بازار بورس 3 دی ماه 99

 بیشترین عرضه و تقاضا در بازار امروز

پیشتازی تقاضا در صفوف خرید «بوعلی»، «خودکفا» و «وگردشح» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۶۱۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «غبهنوش» و «فوکا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۷۳۵میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۵میلیارد تومان (۸۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۱.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۸۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۳۹۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فلزات اساسی» با فشار فروش ۱۱۰میلیارد تومانی همراه است.

جدول زیر حدود ۴۱درصد از چهار هرار و ۸۷۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۶۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.

صف خرید و فروش 3 آذر
صف خرید و فروش 3 آذر

منبع: اقتصاد آنلاین.

همچنین بخوانید:

حسن روحانی : بازار سرمایه فراز و نشیب دارد و به ثبات خواهد رسید

پیش بینی وضعیت بازار بورس در زمستان 99 / توجه بازار به سوی سهم های بنیادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا