ارز دیجیتال

خرید ارزهای دیجیتال جدید در بیت 24

بیت 24 یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که کار خود را در سال 98 با بازارهای فروشگاهی (OTC) آغاز کرد. در حاضر در بهمن ماه 1402، بیش از 600 ارز دیجیتال در این صرافی لیست شده و هر روزه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بنابراین اگر در هنگام خواندن این مطلب و مراجعه به وبسایت آن به آدرس bit24.cash با تعداد ارزهای بیشتری مواجه شدید، اصلا تعجیب نکنید. در این مطلب، جدیدترین ارزهای افزوده شده به بیت 24 و نحوه خرید آن‌ها را آموزش می‌دهیم.

جدیدترین ارزهای دیجیتال لیست شده در بیت 24

برای مشاهده رمز ارزهای جدید لیست شده در صرافی بیت 24 کافی است به آدرس bit24.cash/coins مراجعه کنید. در بالا این صفحه، سه دسته‌بندی اصلی شامل «بیشترین رشد»، «بیشترین بازدید» و «جدیدترین لیست‌شده‌ها» را مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آیکن فلش روبروی دسته آخر، یک پنجره کوچک باز شده و 10 مورد از جدیدترین ارزهای دیجیتال لیست‌شده در این صرافی به‌ترتیب به شما نمایش داده می‌شود.

خرید ارزهای دیجیتال

حالا با کلیک روی هر کدام، به صفحه خرید و فروش اختصاصی هر رمز ارز هدایت می‌شوید.

مثلا فرض کنید رمز ارز MYRO که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و طی 24 ساعت گذشته نیز 17 درصد رشد داشته است را انتخاب می‌کنیم. در صفحه اختصاصی ارز دیجیتال مایرو، اطلاعاتی شامل چارت قیمت، تغییرات لحظه‌ای قیمت طی بازه‌های زمانی مختلف، کف و سقف قیمت، ارزش بازار، رتبه، حجم معاملات و همچنین توضیحات کلی در خصوص شبکه و نحوه عملکرد این ارز دیجیتال را مشاهده خواهید کرد.

خرید ارزهای دیجیتال

در این صفحه همچنین گزینه‌های خرید و فروش آنی و معامله حرفه‌ای در دسترس است که با انتخاب هر کدام، به بازار مربوطه هدایت خواهید شد.

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال در بیت 24

حال همین ارز دیجیتال مایرو را به‌عنوان نمونه در نظر بگیرید. در همین صفحه قبل، برای خرید MYRO از بازار فروشگاهی بیت 24 کافی است روی «خرید مایرو» کلیک کنید. در صورتی که در این صرافی حساب کاربری داشته باشید، به داشبورد خود برای خرید هدایت خواهید شد. در غیر این صورت، کافی است ثبت نام خود را انجام دهید.

خرید ارزهای دیجیتال

برای تکمیل خرید مایرو باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا در قسمت «مبلغ (پرداخت می‌کنید)» یا «مقدار (دریافت می‌کنید)»، مقدار تومانی یا تعداد خرید مایرو را مشخص کنید. در صورت تکمیل هر کدام، کادر دیگر به‌صورت خودکار توسط سیستم و بر اساس قمیت لحظه‌ای مایرو مشخص می‌شود. حداقل خرید مایرو در صرافی بیت 24 برابر 100 هزار تومان است.
  2. سپس در بخش «انتخاب نحوه واریز»، باید یکی از دو گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» یا «واریز به کیف پول شخصی» را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه اول، رمز ارزهای شما در والت داخلی بیت24 ذخیره خواهند شد و در این صورت دیگر نیازی به پرداخت کارمزد شبکه ندارید. اما در صورت انتخاب گزینه دوم، به دلیل انتقال ارزها به آدرسی خارج از صرافی نیازمند پرداخت کارمزد شبکه هستید.
  3. در صورتی که گزینه اول را انتخاب کنید، مستقیما به بخش پرداخت از طریق کیف پول داخلی یا شارژ ریالی حساب خود با اتصال به درگاه‌های پرداخت بانکی هدایت خواهید شد. اما در صورت انتخاب گزینه دوم، ابتدا باید شبکه مناسب برای انتقال مایرو به والت شخصی خود را مشخص کرده و سپس آدرس مورد نظر را وارد نمایید. در نهایت با پرداخت هزینه نهایی پس از مشخص شدن کارمزد شبکه، قادر به انتقال و برداشت مایرو خواهید بود.

در این قسمت لازم است چند نکته را بیان کنیم:

  • یکی اینکه برای برداشت ارزی و ریالی در صرافی بیت24 به دلیل قوانین بانکی و کشوری ملزم به احراز هویت هستید. بدون تکمیل این مرحله امکان برداشت به آدرس‌های خارج از صرافی وجود ندارد و تنها قادر به ذخیره رمز ارزهای خریداری‌شده خود در والت داخلی بیت 24 هستید.
  • در صورت استفاده از کیف پول داخلی بیت24 از پرداخت کارمزد تراکنش شبکه معاف خواهید شد که یک مزیت بزرگ برای حذف هزینه‌های نقل و انتقالات محسوب می‌شود.
  • همانطور که احتمالا متوجه شدید، خرید و فروش‌های آنی در بازار فروشگاهی بیت 24 بدون کمیسیون و کارمزد اضافی انجام می‌شود. در صورت لیست شدن رمز ارز مورد نظر خود در بازارهای معامله حرفه‌ای همتابه‌همتا (P2P) این صرافی نیز حداکثر 0.2 درصد از شما کارمزد دریافت می‌شود که با افزایش سطح کاربری و حجم معاملات خود قادر به کاهش آن هستید.
  • در بازارهای معامله حرفه‌ای بیت 24 بیشترین مدل‌های سفارش‌گذاری شامل مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت، تریلینگ استاپ، OCO و استاپ مارکت وجود دارد که مزیت دیگری در مقایسه با رقبا محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا