ارز دیجیتالفراتر از خبر

ثبت نام در سایت آلپاری تنها در 5 دقیقه!

بازار تبادل ارزهای خارجی، فارکس، یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که بسیاری از افراد با ثبت نام در بروکرهای مختلف به معامله و کسب درآمد در آن می‌پردازند. آلپاری یکی از آن‌هاست. برای ثبت نام در سایت آلپاری تنها در 5 دقیقه، ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

آلپاری چیست؟

آلپاری یکی بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین بروکرهای فارس در جهان است. این بروکر با ارائه شرایط بسیار مناسب جهت اجرای معاملات، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تجربه بسیار موفق در خدمت‌رسانی به مشتریان، هرچیزی که یک معامله‌گر به آن نیاز دارد را فراهم کرده و در اختیار آن‌ها قرار داده است.

ثبت نام در سایت آلپاری؛ پنج مرحله، پنج دقیقه!

ثبت در سایت آلپاری بسیار ساده است. به شرطی که برای اطلاع از نحوه ثبت نام در آن و مراحل آن، به مراجع معتبری همچون سودآپ اعتماد کنید. سودآپ ثبت نام شما در سایت آلپاری را تنها در 5 دقیقه تضمین می‌کند. این مراحل به اختصار عبارتند از:
1. ورود به سایت آلپاری
2. وارد کردن اطلاعات مورد نیاز
3. انتخاب تابعیتت و شهر محل سکونت
4. تکمیل موارد خواسته شده و وارد کردن کد دریافتی
5. ورود به کابین شخصی و تکمیل مدارک

* توجه: برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و همچنین سیگنال فارکس ، به‌صورت VIP به سودآپ مراجعه کنید.

ثبت نام در سایت آلپاری تنها در 5 دقیقه!

مزایای ثبت نام در آلپاری

از نحوه ثبت نام در آلپاری که بگذریم، مزایای ثبت نام در آن مورد دیگری است که نظر معامله‌گران را به خود جلب کرده است. آلپاری در سال 1998 تاسیس شد و از این جهت، با سابقه‌ترین بروکر در ایران شناخته می‌شود. بروکر آلپاری دارای دو مجوز FSA و St.Vincent است و در نتیجه به‌عنوان بروکری مطمئن در جهان شناخته می‌شود.
از مزایای ویژه ثبت نام در آلپاری، برخورداری از پشتیبانی فارسی است. پشتیبانی فارسی در این بروکر به چهار صورت تماس تلفنی، ایمیل، چت زنده و تلگرام صورت می‌گیرد.
پلتفرم‌های معاملاتی در این بروکر عبارتند از MetaTtrader 4 و MetaTrader 5 که به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرهای معاملاتی در بازار فارکس شناخته می‌شوند. در این پلتفرم‌ها امکان ایجاد حساب‌های متنوع از جمله حساب PAMM وجود دارد و علاوه‌بر این در تمامی حساب‌ها، حساب اسلامی هم موجود است.

مزیت‌های ویژه ثبت ‌نام در آلپاری

در کنار تمامی مزایای بروکر آلپاری، مزیت‌های ویژه ثبت نام در این بروکر بهره‌مندی از معامله بیش از 25 نماد ارز دیجیتال، روش‌های واریز و برداشت متنوع، واریز و برداشت با کارت بانکی در ایران و حساب سنتی است. این مزایا افتتاح حساب در این بروکر را بیشتر از پیش سودمند می‌کند و در نتیجه شما می‌توانید به درآمد مناسبی از طریق معامله در فارکس به‌واسطه بروکر آلپاری برسید.

روش‌های واریز و برداشت پس از ثبت نام در بروکر آلپاری

بروکر آلپاری امکان واریز و برداشت به روش‌های زیر را برای معامله‌گران فراهم کرده است. این روش‌ها عبارتند از:
. ریالی محلی
. تاپ چنج
. وب مانی
. ارز دیجیتال
. کارت بانکی (واریز و برداشت با کارت بانکی در ایران)
. …

حساب سنتی در آلپاری

حساب سنتی، ابر قهرمان بازار فارکس است. این حساب ضمن محافظت از سرمایه معامله‌گران، این امکان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند بدون از دست دادن سرمایه به انجام معاملات در این بازار بپردازند. برای افتتاح حساب سنتی در آلپاری و بهره‌مندی از مزیت‌های آن، پیش از هر چیز باید در وبسایت رسمی این بروکر ثبت نام کرده باشید. (راهنمای کامل و خدمات ویژه در سودآپ)
پس از آن با ورود به کابین کاربری خود، گزینه افتتاح حساب را انتخاب کنید. در این مرحله در قسمت فارکس، فلزات و CFD گزینه معاملات مستقل را انتخاب کنید و نوع حساب خود را روی حساب حقیقی قرار دهید.
حالا به سادگی با انتخاب nano,mt4 و انتخاب جفت ارز مورد نظر، حساب سنتی خود را افتتاح کنید.

بروکر آلپاری ورشکست شد؟!

اگر بازار سرمایه باشید یا حداقل با این بازار آشنایی داشته باشید، حتماً شایعاتی را درباره ورشکستگی بروکر آلپاری شنیده‌اید. این شایعات که بیشتر سر زبان مخالفان آلپاری است، به دو دلیل سر زبان آن‌ها افتاده است.
دلیل اول
اول اینکه این شایعه به دلیل ورشکستگی شعبه انگلستان این بروکر بوده است. این شعبه با مشتریان ایرانی کار نمی‌کند و شعبه‌ای که با مشتریان ایرانی کار می‌کند هیچ زمانی ورشکسته نشده است.

دلیل دوم
دوم اینکه این موضوع فقط مختص آلپاری نبود و به دلیل اتفاق خاصی که در آن روز افتاد، بسیاری از بروکرها و بانک‌های بزرگ آن زمان، ضرر هنگفتی کردند و برخی نیز ورشکست شدند. به شکلی که حتی بروکر آمریکایی FXCM بعد از جریان سوئیس مجبور به گرفتن 300 میلیون دلار وام برای جبران ضرر مشتریانش شد.

آیا آلپاری با ایرانیان قطع همکاری می‌کند؟

آیا آلپاری با ایرانیان قطع همکاری می‌کند؟

یکی از نگرانی‌های معامله‌گرانی که با بروکر آلپاری کار می‌کنند، قطع همکاری این بروکر با ایرانیان است. این موضوع از زمان قطع همکاری بروکر ForexTime با ایرانیان شروع شد. در واقع دلیل آن هم این بود که یکی از سهامداران عمده بروکر فارکس تایم، مالک بروکر آلپاری است. از قضا چون مالک این دو بروکر هم یک نفر است، عده‌ای معتقدند آلپاری هم به زودی با ایرانیان قطع همکاری می‌کند.

اما این نظر خیلی منطقی نیست. چراکه درصد بسیاری از کاربران آلپاری را ایرانیان تشکیل داده‌اند و بعید است آلپاری را این ریس را به جان بخرد و از این حجم مشتری و سهم بازار صرف نظر کند.

رگوله آلپاری، رگوله‌ی معتبری است؟

خیر اینگونه نیست. در واقع آلپاری تحت نظارت هیچ رگولاتور معتبری در دنیا فعالیت نمی‌کند و صرفاً تحت نظارت FSA که یک رگوله Offsure است فعالیت می‌کند. این رگوله، این توانایی را ندارد که در مواقع ضروری کاری برای ما ایرانیان انجام دهد.
باز هم با همه این اوصاف، بروکرهایی هم که رگوله معتبری مثل FCA انگلستان و CySec قبرس را دارند، مجبورند با رگوله Offsure به ایران خدمات دهند.

چرا باید به آلپاری اطمینان کنیم؟

دو دلیل برای پاسخ به این سوال وجود دارد. اولین دلیل اینکه آلپاری با 22 سال سابقه فعالیت در بازارهای جهانی، به یکی از بی‌سابقه‌ترین بروکرهای دنیا شناخته می‌شود. دوم اینکه در این مدت طولانی، مشکل حادی برای این بروکر پیش نیامده از این جهت می‌شود به آن اطمینان کرد.

و اما در پایان

برای ثبت نام در آلپاری تنها 5 دقیقه کافی است. اما نیاز بود هر آنچه لازم است را برای ثبت نام در این بروکر بدانید. در نتیجه ما در این مطلب تمام آنچه نیاز بود تا درباره آلپاری به آن توجه داشته باشید را در اختیارتان قرار دادیم. در پایان هم توصیه ما به شما، برای ثبت نام در بروکر آلپاری، اعتماد به سودآپ است. این مجموعه با ارائه خدمات ویژه و پشتیبانی ویژه‌تر در خدمت شما است تا هر آنچه نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا