ارز دیجیتال

یخبندان بازار رمز ارزها تا یک سال ادامه دارد

بازار رمز ارزها با شروع سال ۲۰۲۲ روند نزولی در پیش گرفت و اکنون این بازار با بیش از ۴۵ درصد سقوط بسیاری از سهامداران خود را نگران کرده است. بنیانگذار صندوق بلاکچین دلتا در طی یک مصاحبه اعلام کرد ریزش بازار رمز ارزها تازه شروع شده است و پیش بینی ها نشان می دهد که این ریزش تازه اول کار میباشد و ممکن است که قیمت بیت کوین حتی به محدوده ۱۴ هزار دلاری نیز برسد. در ادامه خبر کامل فروپاشی بیت کوین و ریزش بازار رمز ارزها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

زمستان بازار رمز ارزها

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، اینکه بیت‌کوین چقدر ریزش می‌کنند دیگر سوال اصلی بازار نیست. حالا همه می‌پرسند که بازار چه زمانی برمی‌گردد؟ اگر بخواهیم به این سوال جوابی صادقانه بدهیم باید بگوییم نمی‌دانیم اما می‌دانیم که هنوز اول زمستان است.

کاوینا گوپتا، بنیانگذار صندوق بلاک‌چین دلتا در مصاحبه با بلومبرگ گفت: زمستان رمزارزها تازه شروع شده و ممکن است یخبندان تا یک سال ادامه داشته باشد. از طرفی من فکر می‌کنم که این تازه اول زمستان است. تعجب می‌کنم که برخی می‌گویند که قیمت در محدوده ۳۰ هزار دلار باقی می‌ماند. من انتظار دارم که بیت‌کوین در محدوده‌های ۱۴ هزار دلار، ۱۸ هزار دلار و یا ۲۲ هزار دلار تثبیت شود.

فروپاشی بیت‌کوین

ارزش بازار رمزارزها با شروع سال ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافت. بازار شروع سال را با سرمایه ۲/۲ تریلیون دلاری آغاز کرد اما حالا ارزش بازار بیش از ۴۵ درصد سقوط کرده است. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که بعید نیست که ارزش بازار تا ۸۰۰ میلیون دلار هم سقوط کند.

بیت‌کوین چند وقتی است که یک سیر حرکتی میان ۲۸ هزار دلار تا ۳۱ هزار دلار را برای خود مشخص کرده اما احتمالا این کانال رنج به زودی تمام می‌شود. یکی از دلایل ریزش بیت‌کوین همبستگی زیاد میان بورس آمریکا و بیت‌کوین است. بازارهای مالی آمریکا همچنان روندی نزولی دارند و پیش‌بینی می‌شود که سقوط آن‌ها ادامه دارد. دلیل دیگر متلاشی شدن بازار از بین رفتن اعتماد بعد از سقوط لونا است.

رکود در آمریکا شدت گرفته و احتمالا امسال سال خوبی برای بازارهای مالی پرریسک نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا