اخبار بورس

بازگشایی فملی بدون محدوديت نوسان با استفاده از مكانيزم حراج

در روز گذشته 17 آذر ماه 99 قرار بود نماد شرکت ملی مس ایران (فملی) که با به دلیل تصویب افزایش سرمایه با توقف نماد رو به رو شده بود، بازگشایی شود. اما در بازار دیروز سفارش‌های خرید و فروش ارسالی برای این نماد یکباره حذف شدند. بازگشایی این نماد که قرار بود پس از برگزاری مجمع فوق العاده بدون محدودیت دامنه نوسان انجام گردد، به روز دیگری موکول شد.

فملی بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز:

روز گذشته در حالی بر اساس پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکت ملی مس ایران «فملی» بعد از برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه آماده بازگشایی بدون محدودیت دامنه نوسان شد که در فرآیند کشف قیمت، به یکباره شاهد حذف سفارش‌های خرید و فروش ارسالی بودیم تا این بازگشایی به روز دیگری موکول شود.

این دست از بازگشایی‌های سلیقه‌ای پیش‌تر نیز در بازار مشاهده شده و به نظر می‌رسد ناظر بازار قیمتی را برای هر بازگشایی در نظر دارد که در صورتی که فرآیند عرضه و تقاضا خلاف آن را به نمایش بگذارند، به راحتی از خیر آن گذشته و منتظر روز معاملاتی دیگری می‌ماند.

در پیام ناظر بازار نماد فملی آمده است (99/9/18 09:19):

حراج مجدد نماد معاملاتي (فملي)
به اطلاع مي رساند،نماد معاملاتي شركت ملي صنايع مس ايران(فملي) با توجه به عدم كشف قيمت در روز معاملاتي قبل بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله مي باشد. مديريت عمليات بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران

همچنین بخوانید: حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت یعنی چه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا