فراتر از خبر

مهمان این هفته شب آهنگی کیه؟

حامد آهنگی این هفته میزبان سحر زکریا ، بازیگر و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است و چالش های مهیجی را برای او در نظر دارد.

برنامه «شب‌آهنگی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری و کارگردانی و اجرای حامد آهنگی هر سه شنبه به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» و  8 شب پخش خواهد شد.

معرفی مهمان این هفته شب آهنگی

شب‌آهنگی همان تاک‌شویی‌ست که انتظارش را دارید. برنامه‌ای با رنگ هیجان و خنده با اجرای حامد آهنگی، و حضور مهمان‌های محبوبی که از دیدن‌شان لذت خواهید برد.

در شب آهنگی لحظاتی سراسر شادی و توأم با خنده را با حضور چهره های معروف هنرمند و ورزشکار تجربه خواهید کرد.

سحر زکریا مهمان این هفته شب آهنگی (سه شنبه 30 فروردین)

مهمان این هفته شب آهنگی کسی نیست جز خانوم سحر زکریا.

قسمت نوزدهم فصل دوم برنامه «شب‌آهنگی» با حضور سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون، امشب سه شنبه ۳۰ فروردین ماه به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» پخش خواهد شد.

سحر زکریا

سحر زکریا زاده 28 آذر ماه 1352 در اراک و بزرگ شده تهران می باشد.  او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (۱۳۷۴) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند در حاشیه و مرد دوهزارچهره ادامه داد.

سحر زکریا ازدواج نکرده و مجرد است که در این باره گفته میگوید:ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در 40 سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید.

سیاوش طهمورث

مهمان هفته گذشته شب آهنگی (سه شنبه 23 فروردین ماه) جناب آقای سیاوش طهمورث بودند.

حسن طهمورث‌نیا مشهور به سیاوش طهمورث زادهٔ ۳ اسفند ۱۳۲۵ بازیگر و هنرمند ایرانی عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون است.

در محله امیریه بعنوان فرزند آخر به دنیا آمد و دو برادر و دو خواهر بزرگتر از خود داشت.در سه سالگی یکی از خواهرانش را بخاطر بیماری دیفتری از دست داد.

سیاوش طهمورث سال 1352 وقتی 27 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر و یک دختر و دو نوه پسری می باشد.

فعالیت او در تئاتر محدود به بازیگری نبوده بلکه در مقام کارگردانی نیز آثاری را در ادوار مختلف جشنواره تئاتر فجر عرضه کرده است. از جمله در چهاردهمین جشنواره تئاتر فجر در سال ۱۳۷۴ که صورت به صورت را در کنار رقبای شاخصی نظیر قطب‌الدین صادقی با نمایش مویه جم، حسین نوری با نمایش شهود، چیستا یثربی با نمایش سرخ سوزان و کوروش تهامی با نمایش فردا به روی صحنه برد.

سیاوش طهمورث در نویسندگی هم دستی دارد و کتاب “از تو می گویم” که شامل قصه های کوتاه و جذاب و  برگفته از وقایع واقع زندگی خودشان می باشد را منتشر کرده است.

بهاره رهنما

مهمان هفته پیش (سه شنبه 16 فروردین) شب آهنگی خانوم بهاره رهنما بود.

بهاره رهنما متولد سال 1352 در اراک، دختر  پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما، همسر سابق پیمان قاسم خانی (فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر) و همسر فعلی امیر خسرو عباسی (مدیر شرکت پارس پخش کهن و فعال در صنعت آرایشی و بهداشتی) می باشد.

بهاره رهنما حالا بیشتر به کار بلاگری در اینستاگرام مشغول است و هر بار جنجال تازه ای به پا می کند.

آخرین حواشی زندگی اش ماجرای طلاقش با امیر خسرو عباسی معروف به حاجی می باشد که به طوری در هاله ای از ابهام مانده چرا که این خبر تایید یا تکذیب نشده اما حاجی مدت هاست که دیگر در کنار بهاره رهنما و در استوری و پست های اینستاگرام خانوم رهنما حضور ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا