فراتر از خبر

معرفی انواع روش های کاشت مو و هزینه آن ها

ریزش مو یکی از مشکلات گسترده ای است که بسیاری از افراد حتی در سنین پایین با آن درگیر هستند و برخلاف تصور رایج که ریزش مو فقط برای آقایان اتفاق می افتد، خانم ها نیز می توانند آن را تجربه کنند. افرادی که از ریزش مو رنج می برند تحت درمان های پزشکی مانند مصرف دارو یا استفاده از داروهای گیاهی قرار می گیرند و ممکن است پس از مدتی به نتیجه مطلوب نرسند و خسته شوند. در چنین شرایطی راه حل های دائمی مانند کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران که نتایج طبیعی و موفقیت آمیزی به همراه دارد وارد عمل می شود.

بهترین روش های کاشت مو را بشناسید!

خوشبختانه روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد و پزشک بر اساس آزمایشات و معایناتی که در جلسات مشاوره انجام می دهد به این نتیجه می رسد که با توجه به شرایط شما کدام روش مناسب ترین است و نتایج زیبا و ایده آل است. نکته ای که باید بر آن تاکید کنیم این است که تقریبا تمامی روش های کاشت مو با حداقل تهاجم انجام می شود و احتمال عوارض بسیار کم است. ماهیت کلی روش ها از این جهت مشابه است که شامل برداشت فولیکول های سالم از ناحیه اهداکننده و پیوند آنها به ناحیه گیرنده است، اما تفاوت اصلی در روش و تکنیک برداشت پیوندها است. در بین روش های موجود، تکنیک FUT روشی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج بسیار خوبی به همراه دارد و تکنیک SUPER FUE PLUS جدیدترین روشی است که امروزه در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

در این قسمت قصد داریم به بررسی هر یک از روش های کاشت مو بپردازیم:

کاشت مو FUT : در این روش یک برش نوار مانند در پشت سر ایجاد می شود تا فولیکول ها برداشته شوند و سپس این ناحیه بخیه زده می شود. در مرحله بعدی انجام کاشت مو به روش FUT فولیکول های مو را زیر میکروسکوپ و با دقت بسیار زیادی در قسمت های خالی سر یا ناحیه گیرنده کاشت می کنند. در نهایت، سر بانداژ می‌شود تا هم از ناحیه اهداکننده و هم از ناحیه گیرنده در طول دوره بهبودی محافظت شود. برش راه راه ایجاد شده در پشت سر ممکن است با تشکیل اسکار همراه باشد که توسط موهای باقیمانده پوشیده شده است و چندین روش درمانی برای از بین بردن این خط وجود دارد.

این موضوع را باید بدانید که تمامی روش های ذکر شده کاشت مو اگر به دست بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام نشود فرد مراجعه کننده هیچ نتیجه ای از این عمل زیبایی نخواهد گرفت ، برای شناخت بهترین دکتر کاشت مو در تهران می توانید به سایت تاپتنا مراجعه کنید تا بهترین پزشکان در این زمینه را بشناسید و بهترین پزشک را برای خود انتخاب کنید.

کاشت مو FIT : کاشت مو به روش FIT یا FUE شامل برداشت فولیکول ها به صورت جداگانه است، به طوری که ابتدا هر واحد فولیکولی با استفاده از ابزار خاصی به نام پانچ از ناحیه اهداکننده خارج می شود و بعد از آن در محلول نگهداری می شود تا فولیکول ها آماده پیوند شوند.

کاشت مو

در مرحله بعد، ناحیه گیرنده بی حس می شود و هر واحد فولیکولی از طریق سوراخ های ریز ایجاد شده کاشته می شود.به طور کلی تعداد فولیکول های برداشت شده از سر فرد بیمار کاملا به میزان تراکم مو در ناحیه اهداکننده بستگی دارد که برای هر فردی متفاوت خواهد بود. مراحل این روش به طور متوسط ​​پنج تا هفت ساعت طول می کشد.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

هزینه کاشت مو در افراد مختلف و از پزشک به پزشک دیگر متفاوت است و عوامل مختلفی در تعیین هزینه نهایی این جراحی نقش دارند. شامل:

  • تکنیک مورد استفاده در جراحی:به طور کلی هزینه کاشت موی طبیعی توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران به روش های Micro FIT یا SUT با استفاده از یک سری ابزار های خاص صورت می گیرد که بسیار بیشتر از کاشت مو با روش های FIT یا FUT است که در آن فولیکول ها که با استفاده از پانچ و به صورت دستی برداشته می شوند.
  • کلینیک انتخابی شما : به طور کلی از آن جایی که هر کلینیک زیبایی کاشت مو قیمت های به خصوص خود را دارد، هزینه کاشت مو در دو کلینیک یکسان نخواهد بود.
  • تعداد گرافت های کاشته شده: هر چه میزان ریزش مو بیشتر باشد، نیاز به گرافت بیشتری خواهد بود و در نهایت زمان و مواد بیشتری برای برداشت و پیوند فولیکول ها صرف می شود که بر هزینه نهایی جراحی تأثیر می گذارد.

کاشت مو

کلام آخر

دیدن نتیجه نهایی کاشت مو معمولا نیاز به کمی صبر دارد. وضعیت بیماران مختلف در ماه های اول بعد از انجام کاشت مو کاملا متفاوت خواهد بود و همچنین به طور کلی شرایط پایدار و ثابتی از لحاظ تراکم موهای کاشته شده در ماه های اول کاشت مو وجود ندارد. البته تمامی این ها به انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران بستگی دارد ، . یکی از معیارهای موثر در کاشت مو بهترین دکتر کاشت مو در تهران است، برای انجام کاشت موی خود بهتر است با بهترین دکتر کاشت مو در تهران که در سایت تاپتنا به شما معرفی کردیم، مشورت کنید. اگر شما و دوستانتان عمل کاشت مو انجام داده اید، تجربه خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید و به ما بگویید که کدام یک از روش های کاشت مو برای شما موثرتر بوده است.

حال به نظر شما دوستان آیا کاشت مو درد دارد یا خیر ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا