فراتر از خبر

بهترین و با کیفیت ترین لوله داربست در غرب تهران

لوله داربست در غرب تهران

لوله داربست یک ساختار موقت و گاهی متحرک است که توسط کارگران در سراسر صنعت ساختمان و مشاغل مرتبط استفاده می‌شود. این سکوها معمولاً به عنوان صحنه سازی شناخته می شوند، معمولاً از تخته های چوبی و میله های فلزی ساخته می شوند که برای بالا بردن و پشتیبانی ماشین آلات، مواد و کارگران استفاده می شوند.

لوله داربست ساختمانی مدرن که زمانی عمدتا از چوب تشکیل شده بودند، از مواد مختلفی مانند تخته های چوبی با کیفیت بالا، آلومینیوم و فولاد و طرح های پیشرفته مانند لوله و گیره و قفل فنجانی برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند.

مواد داربست

این وسیله از مواد مختلفی ساخته می‌شود که هر یک کیفیت و شرایط خاص خود را دارد و می‌توان از هر کدام از آنها بر اساس نیاز و نوع پروژه در نظر گرفته شده، استفاده کرد.

چوب

پلانکینگ برای شرایط ایمن روی داربست برای حمایت مناسب از کارگران و تجهیزات آنها حیاتی است. چوب، مانند صنوبر یا کاج، رایج ترین ماده است. تخته‌های چوبی با کیفیت بالا، مانند تخته‌های داربست اره‌شده جامد Kennison Forest Products یا تخته‌های داربست مطمئن LVL) الوار روکش‌شده)، راه‌حل‌های تخته‌ای بادوام و ایمن را ارائه می‌دهند.

آلومینیوم

آلومینیوم فلزی نرم، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خوردگی با خواصی است که آن را برای کاربرد در داربست مناسب می کند. داربست آلومینیومی پایدار و ایمن، سبک وزن است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

 

فولاد

اجرای داربست ساختمانی فولادی استحکام و دوام بسیار خوبی را ارائه می دهد و در عین حال خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند که به جلوگیری از ترک خوردن کمک می کند. فولاد می تواند بارهای بسیار سنگین را تحمل کند و برای سازه های بلند ضروری است، جایی که وزن داربست خود به استحکام سازه ای نیاز دارد.

 

لوله و گیره

لوله و گیره به دلیل سهولت در مونتاژ و جداسازی، یک طرح لوله داربست محبوب است. برای ساخت این نوع داربست، لوله‌ها را به هم متصل می‌کنند تا مسیرهای طولانی ایجاد کنند و سپس لوله‌های افقی و عمودی را با گیره‌ای که مخصوص طراحی شده است به هم می‌بندند.

 

قفل جام

قفل جام یک نوع سیستم چند منظوره برای دسترسی عمومی و تحمل بارهای عمودی است. این سیستم از یک نقطه گره دایره ای استفاده می کند که ممکن است تا چهار جزء را به هم متصل کند.

لوله داربست در غرب تهران

انواع مورد استفاده این وسیله در ساخت و ساز

تک: داربست منفرد یا داربست آجرکاری که معمولاً برای این کار استفاده می شود، به موازات دیوار در فاصله حدود 1.2 متری قرار می گیرد. استانداردها در حدود 2 تا 2.5 متر از هم فاصله دارند، در حالی که دفترچه ها استانداردها را در فواصل عمودی 1.2 تا 1.5 متر به هم متصل می کنند. در نهایت، گلوله‌هایی که از سوراخی در دیوار ساطع می‌شوند، به یک انتهای دفتر منتقل می‌شوند. پوتلاگ ها با فاصله 1.2 تا 1.5 متر قرار می گیرند.

داربست دوتایی: داربست دوتایی، یا داربست سنگ تراشی که اغلب برای سنگ تراشی استفاده می شود، از دو ردیف داربست برای استحکام بیشتر و در نتیجه حمایت از مصالح سنگی متراکم تشکیل شده است. ردیف اول حدود 20 تا 30 سانتی متر از دیوار قرار می گیرد، در حالی که ردیف دوم 1 متر از آن فاصله دارد. سپس Putlog ها تنظیم می شوند که توسط دو فریم پشتیبانی می شوند. شن کش های قوی و بریس های متقاطع استحکام بیشتری را ایجاد می کنند.

داربست کنسولی: داربست های کنسولی که به آن داربست سوزنی نیز می گویند، از سوزن های ساخته شده از چوب استفاده می کند که از سوراخ های دیوارهای ساختمان به بیرون کشیده شده یا به صورت کنسول ساخته می شوند. سپس این سوزن ها کل ساختار داربست را پشتیبانی می کنند. داربست های کنتیلور زمانی استفاده می شود که زمین از داربست های معمولی پشتیبانی نمی کند، زمانی که پیاده رو یا جاده را نمی توان مسدود کرد، یا زمانی که ساخت و ساز یا نگهداری در ارتفاع زیاد مورد نیاز است.

داربست معلق: داربست معلق از طناب یا انواع دیگر سیستم های دکلینگ برای تعلیق سکوی داربست از یک سازه بالای سر استفاده می کند. سیستم ریگینگ کارگران را قادر می‌سازد تا در صورت نیاز، سکو را بالا یا پایین بیاورند تا به سطح کاری مورد نظر برسند، مثلاً در یک محیط بلند.

نوع پایه دار: داربست ترستل یک سیستم همه کاره ایده آل برای پروژه های تعمیر و نگهداری و کارهای ساده است. طراحی داربست پایه، جابجایی آن را آسان می کند و اغلب توسط نقاشان و سازندگان در مواقعی که به یک پلت فرم انعطاف پذیر و ایمن نیاز است استفاده می شود.

داربست فولادی: داربست فولادی یک سیستم داربست بسیار بادوام است که با لوله های فولادی همراه با اتصالات برای سهولت در مونتاژ و جداسازی قطعات ساخته شده است. این استحکام، دوام و مقاومت بالا در برابر آتش را ارائه می دهد. هنگامی که کل یک سازه تحت تعمیر و نگهداری است، به طور گسترده استفاده می‌شود.

کلام آخر

در صورتی که نیاز به اجاره داربست برای انجام کارهای ساختمانی خود دارید، احتمالا به دنبال یک شرکت معتبر و مطلوب برای این منظور می‌گردید. شرکت داربست چی تجربه غنی و مناسبی در این خصوص دارد و می‌تواند راهنمایی‌های لازم و ضروری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

همکاران ما قابلیت این را دارند که با توجه نوع و میزان پروژه ساختمانی شما، میزان نیاز شما به این وسیله را برآورد کنند و بر اساس آن به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. به این ترتیب شما خواهید توانست به بهترین شکل ممکن در خصوص اجاره یک وسیله مناسب برای کار خود تصمیم بگیرید و به این صورت هزینه‌های اضافی و بی مورد را حذف کنید.

شرکت ما علاوه بر این در زمینه اجاره انواع این وسیله با کیفیت و قیمت‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند. ما گونه‌های مختلف این ابزار را در اختیار داریم که کیفیت‌های متنوعی دارند. ما با با توجه به نوع و شرایط کاری شما می‌توانیم انواع مناسب این ابزار را با در نظر گرفتن میزان نیاز شما در اختیارتان قرار دهیم.

اگر برای اجاره لوله داربست در غرب تهران نیاز به خدمات داشتید شرکت داربست چی د ر تمام نقاط غرب تهران از جمله صادقیه شعبه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا