فراتر از خبر

سحر قریشی همرنگ شوهرش (تتلو) شد! + فیلم

سحر قریشی و امیر تتلو دو سلبریتی پرحاشیه همچنان سوژه اصلی شبکه های اجتماعی هستند. این دو نفر که حدود یک ماهی می شود باهم در ارتباط هستند و گویا قرار است به زودی باهم ازدواج کنند.

سحر قریشی و امیر تتلو

دو سه ماهی بود که رسانه ها و شبکه های اجتماعی نزدیک به امیر تتلو از قول وی عنوان کرده بودند که امیر حسین مقصودلو قصد دارد ازدواج کند. این خبر آنقدر بعید و دور از ذهن بود که در ابتدا کمتر کسی آن را باور می کرد و تقریباً همه تتلیتی ها و غیر تتلیتی ها به سادگی از کنار آن گذشتند و خیلی جدی نگرفتند.

زمان می گذشت و این شایعه هر روز داغ و داغ تر می شد و خیلی ها منتظر بودند تا تتلو از همسر آینده اش رونمایی کند اما تتلو گویا قصد این کار را نداشت و چند هفته طرفدارانش را در برزخ نگه داشت.

تا اینکه به یک باره بمب خبری در یوتیوب سلطان منفجر شد و تتلو به طور غیر رسمی اعلام کرد که حاج خانوم آینده اش سحر خانوم قریشی است.

سحر همرنگ تتلو شد!

سحر همرنگ تتلو شد!

بعد از این رونمایی غیر رسمی سحر خانوم خیلی زود همرنگ تتلو شد. او بلافاصله به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد. سحر در قدم دوم به منزل تتلو رفت و پای آتشدان مورد علاقه او نشست.

ویدیویی که خیلی با واکنش کاربران مواجه شد لاک زدن ناخن های پایی تتلو توسط سحر قریشی بود. خیلی ها به خانم بازیگر انقاد کردند که با این کار خودش را کوچک کرده در مقابل بودند کسانی که انجام این کار توسط سحر را نشونه ای از عشق و علاقه زیاد بین این دو نفر تفسیر کردند.

لاک زدن سحر قریشی برای امیر تتلو

نزدیکی به تتلو گویا روی خورد و خوراک خانوم بازیگر هم تاثیر گذاشته چرا که سحر در ویدیویی که از حیاط و لوکیشن مورد علاقه تتلو منتشر کرده مشغول کباب کردن بادمجان است!

گیاه خوار شدن یکی از تاثیرات تتلو روی سحر خانوم بود. گویا حضور در کنار تتلو باعث شده که سحر هم بیشتر روی ورزش و آمادگی جسمانی خودش تمرکز کند. خانوم بازیگر ویدیو منتشر کرد که در یک باشگاه ورزشی در حال تمرنات کششی و انجام چالش 180 درجه است.

سحر خانوم بعد از باشگاه و ورزش ویدیویی از لیوان اسفناجش منتشر کرد در این ویدیو سحر قریشی نشان می دهد که لباس هایی شبیه به لباس های امیر حسین مقصودلو (امیر تتلو) به تن دارد./شایانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا