فراتر از خبر

بهترین آموزشهای سئو را از کجا دریافت کنیم ؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ، فرآیند افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است و برخلاف روش های دیگر ، از ارجاع و تبلیغات پولی استفاده نمی شود. امروزه بهینه سازی سایت ، به یکی از حیاتی ترین مراحل کسب و کار و تجارت تبدیل شده است. بسیاری از افراد و شرکت ها ، با پرداخت هزینه های بالا ، خود را در صدر بازدید ها قرار می دهند. شما می توانید با اطلاع از قیمت سئو و پرداخت آن به شرکت های مربوطه ، اعتبار سایت خود را بالا ببرید. اما اگر علاقه ای به پرداخت هزینه های زیاد ندارید ، پیشنهاد می کنیم که آموزش seo را در دستور کار قرار دهید. شما می توانید با مراجعه به سایت https://iransite.ir و یادگیری مطالب مورد نظر خود ، به صورت شخصی و با حوصله سایت خود را بهینه کنید.برای انجام سئوی خوب ، مهم است که بدانید موتور های جستجو چگونه کار می کنند. موتور های جستجو ، ماشین‌ های پاسخگویی هستند که سعی در نشان دادن نتایجی دارند که برای درخواست کاربر مفید است. یکی از بزرگترین اهداف وب سایت شما ، باید ایجاد محتوای مفید و اطلاعاتی غنی از کلمات کلیدی باشد تا تجربه ای با کیفیت را برای مشتریان هدف شما تضمین کند.

از تگ های واضح و معنی دار استفاده کنید

نوشتن واضح و مداوم ، روند تعاملات را برای بازدیدکنندگان شما ساده می کند. نوشتن UX ، نقشی کلیدی در شفاف‌ سازی طراحی دارد و نقشی اساسی در معماری سئو دارد. مطمئن شوید که نه تنها از اصطلاحات واضح ، بلکه از اصطلاحات کاربرد پسند در سراسر وب سایت خود استفاده می کنید. کاربران باید قبل از تعامل با عناصر رابط کاربری ، معنای آنها را درک کنند. این قانون نه تنها برای عناصر تعاملی مانند منو ها ، بلکه برای محتوای ثابت مانند تصاویر نیز قابل اجرا است. استفاده از متن جایگزین مناسب برای تصاویر ضروری است. با انجام این کار ، به موتور هاب جستجو کمک می‌کنید تا آنها را ایندکس کرده و بهتر درک کنند.

قانون سه کلیک چیست ؟

قانون سه کلیک ، نشان می دهد که کاربر یک وب سایت باید بتواند هر اطلاعاتی را حداکثر تا سه کلیک ماوس پیدا کند. در حالی که کارشناسان صنعت ، اغلب از این قانون انتقاد می کنند ؛ موتور های جستجو از ساختار سایت استفاده می کنند تا بفهمند چه صفحاتی بیشترین اهمیت را دارند. صفحه ای که تنها یک کلیک با صفحه اصلی فاصله داشته باشد ، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود و طبیعتاً صفحه ای که ده کلیک فاصله دارد ، اهمیت کمتری دارد. در واقع اگر اعتبار لینک سایت شما پایین باشد ؛ موتور جستجوگر عنکبوت ، ممکن است هرگز صفحه‌ ای که ده کلیک با صفحه اصلی فاصله داشته باشد را پیدا نکند. پیوند ها را برای بازدیدکنندگان خود ، مرتبط و مفید کنید تا وقتی که کاربران به یک لینک نگاه می کنند ؛ به سرعت وارد آن شده و به دنبال خواسته خود بگردند.

سئو سایت

نکته کلیدی در مدیریت صفحات وب سایت

تمام اطلاعات مورد نیاز مانند متن راهنما را ارائه دهید تا مطمئن شوید که کاربران می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدون سردرگمی پیدا کنند. به عنوان مثال ، اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک طراحی می کنید ؛ می توانید بخشی را با سوالات متداول در مورد محصول در صفحه جزئیات محصول ارائه دهید. با انجام این کار ، صفحه خود را برای بازدیدکنندگان ارزشمندتر می کنید و هزینه تعامل را کاهش می دهید (بازدیدکنندگان دیگر نیازی به جستجوی پاسخ ندارند). هرچه محتوای تکراری بیشتری داشته باشید ، بازدیدکنندگان و موتور های جستجو ، برای شما اعتبار پایین تری را در نظر خواهند گرفت. بنابراین ، فهرستی از محتوا های خود را تهیه کرده و مکان‌ هایی را که محتوای مشابه یا یکسانی دارند را شناسایی کنید. ابزارهایی مانند Copyscape یا Siteliner ، به شما کمک می کنند تا محتوای تکراری را بررسی کنید. همچنین توصیه می شود که ساختار سایت خود را به گونه ای ایجاد کنید که سطوح مختلف صفحه ، اولویت ها ، دسته ها و سلسله مراتب وب سایت را به وضوح مشخص کند. محتوای نزدیک به هم را در یک صفحه ترکیب کنید و هر بار که می‌ خواهید صفحه جدیدی ایجاد کنید ، آن را بر اساس این ساختار ارزیابی کنید.

ایران سایت

پروش موتور های جستجو در تعیین اعتبار سایت

وقتی یک موتور جستجو صفحه ای از نتایج را به شما تحویل می دهد ، می تواند موفقیت رتبه بندی را با مشاهده نحوه تعامل شما با آن نتایج اندازه گیری کند. اگر روی لینک اول کلیک کنید ، سپس بلافاصله دکمه برگشت را بزنید تا لینک دوم را امتحان کنید ، این نشان می دهد که از نتیجه اول راضی نبودید. موتور های جستجو به دنبال “کلیک های طولانی” هستند ؛ جایی که کاربران بدون بازگشت فوری به صفحه جستجو و تلاش مجدد ، روی یک نتیجه کلیک می کنند. وظیفه موتور های جستجو ، ارائه مرتبط ترین و باکیفیت ترین نتایجی است که در سریع ترین زمان ممکن به درخواست جستجو پاسخ می دهد. اما از کجا می دانند که کدام نتایج را نشان دهند ؟ خزیدن ، نمایه‌ سازی و رتبه‌ بندی ؛ فرآیند های اساسی هستند که تعیین می‌ کنند چه محتوایی واجد شرایط ظاهر شدن در نتایج جستجو است. اگر به حوزه سئو و مطالب مرتبط علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم که به وب سایت مجموعه ایران سایت به نشانی iransite.ir مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا