فراتر از خبر

چه خدماتی می توان با دستگاه مبل شویی انجام داد؟

ما در منزل با دستگاه مبل شویی می توانیم انواع خدمات مبل شویی، فرش شویی، موکت شویی و خشکشویی خوشخواب را انجام دهیم. می توانید برای شستشوی مبل ها و فرش های خود در منزل و محل کار از خدمات ما در محل خود استفاده نمایید. شستشو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در محل با دستگاه توسط بهترین و ماهر ترین متخصص ها انجام می شود. ما با سال ها تجربه و تخصص شستشوی مبل و موکت را به صورت ویژه و بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهیم. اگر در منزل از فرش و مبل استفاده می کنید و به هر دلیلی کثیف شده اند و نیاز به شستشو دارند می توانید از متخصص های ما در محل خود کمک بگیرید. با کمترین هزینه و با عالی ترین نوع مواد شوینده بهترین خدمات را در محل ارائه می دهیم. مبل های خود را برای شستشو به شرکت های مجاز و متخصص بسپارید.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات ما در محل می باشد. ما کلیه مبل های ایرانی و خارجی را در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو شستشو می دهیم. یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان و مشتری های عزیز پیش می آید این است که چه مبل هایی می توان با دستگاه شستشو داد؟ ما باید در جواب بگویم که ما با آموزش هایی که دیده ایم شستشوی کلیه مبل های پارچه ای و چرمی را با دستگاه به صورت تخصصی انجام می دهیم. این مبل ها شامل مبل های پارچه ای، چوب و پارچه، فلز و پارچه و انواع مبل های چرم می باشد که ما این مبل را به صورت تخصصی انجام می دهیم و تمیز می کنیم. شستشوی مبل یکی از خدماتی است که برای کلیه خانه و اکثر شرکت ها واجب و قابل استفاده می باشد. اگر در منزل مبل دارید و از آن استفاده می کنید به دلیل استفاده های مداوم دچار کثیفی می شود و نیاز به شستشو دارد. شما باید برای شستشوی مبل های خود از متخصص درخواست کنید که آن خدمات را برای شما انجام دهد.

شستشوی مبل و حفظ ظاهری و تمیزی آن همیشه دغدغه خانم های خانه دار می باشد و همیشه نگران از دست دادن زیبای مبل خود هستند. مهمترین مواردی باید شما به آن توجه داشته باشید این است که شستشوی مبل خود را به صورته دوره ای سه یا شش ماه شستشو دهید. شما باید برای حفظ زیبایی مبل های خود این دوره زمانی را رعایت کنید. برای شستشوی مبل های خود با یک شرکت متخصص که در این کار حرفه ای هستند استفاده کنید تا همیشه مبل های تمیز و با کیفیت داشته باشید. شستشوی مبل جزو کار های تخصصی می باشد و باید آن را به کسانی که در این زمینه تخصص کافی دارند بسپارید. ما برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه سرویس کار های خود را آموزش داده ایم و کلیه روش های مورد استفاده برای شستشوی مبل را به آن ها آموزش داده ایم تا همیشه مبل های تمیز و براق داشته باشید و از زندگی لذت ببرید.

مبل های خود را به متخصص ها بسپارید

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در محل همیشه پر درخواست بوده و هست. این درخواست ها در نزدیک شدن به ماه های که خانه تکانی می شود و یا در ایام عید نوروز بیشتر می شود. در این ایام شستشوی مبل با حجم بالایی رو به رو می باشد و اکثرا شرکت ها و خانم های خانه دار در این ایام برای شستشوی مبل های خود درخواست می کنندو شستشوی مبل انجام می دهند. به همین دلیل خیلی ها در این ایام بدون تجربه و یا بدون جای مشخصی اقدام به شستشوی مبل در منزل می کنند و این خدمات را بدون تخصص برای همشهریان انجام می دهند. مبل شویی یا شرکت مبل شویی باید در امر شستشو متخصص باشد و در این کار با تجربه و آموزش دیده باشد. چون با گران شدن اجناس اگر به مبل ها آسیبی وارد شوده دیگر عوض کردن آن بسیار از لحاظ مالی دشوار است و باید هزینه ای بالا را متقبل کنید. مبل های خود را در هر کجا از تهران که هستید به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید و خدمات با کیفیت و ارزان را از متخصص های ما بخواهید.

 

ارزان ترین مبل شویی یا بهترین مبل شویی؟

آیا اولویت شما کدام گزینه است؟ آیا ما باید دنبال یک مبل شویی ارزان باشیم یا دنبال یک مبل شویی با کیفیت؟ شما باید اولویت خود را مشخص کنید و باید بدانید که آیا بهترین مبل شویی را می خواهید یا ارزان ترین مبل شویی را؟ شما باید با دقت این شرکت را انتخاب کنید و بدون هیچ تردیدی دنبال یک مبل شویی بگردید که خدمات با کیفیت را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. بهترین و با کیفیت ترین مبل شویی که می شناسید را انتخاب کنید و از آن بخواهید که خدمات با کیفیت را با ارزان ترین قیمت به شما ارائه دهد. شما می توانید این مبل شویی ها را با توجه به نظرات مشتریان آنها انتخاب کنید. مشتریان راضی همیشه اسم شرکت های متخصص را فراموش نمی کنند و شستشوی آنها را به دیگران معرفی می کنند. از آنها بخواهید که خدمات خشکشویی مبل را در منزل برای شما انجام دهند. مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی مبل را در تمام نقاط تهران با دستگاه انجام می دهند. می توانید مبل های خود را به متخصص های همسایه بسپارید تا همیشه مبل هایی براق و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید.

مبل شویی در محل و منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل مانند هر چیز دیگری برای خود یک روند کاری دارد. ما باید در شستشوی مبل در منزل و محل کار به چند نکات تخصصی توجه کنیم تا بتوانیم مبل های خود را شستشو دهیم. اگر بخواهید که خود این خدمات را در منزل بدون دستگاه انجام دهید باید بگویم که این کار بیشترین وقت را از شما می گیرد مثلا اگر بخواید یک دست مبل هفت نفره را در منزل بدون کمک متخصص انجام دهید حداقل نصف روز وقت شما را می گیرد و در اثر خیس کردن مبل تا یکی دو روز نمی توانید از مبل های خود استفاده کنید. اما اگر بخواهید که یک شرکت متخصص این خدمات را برای شما در منزل با دستگاه به صورت ویژه انجام دهد وقت زیادی نمی خواهد و متخصص برای این کار آموزش دیده است. متخصص های ما در کمترین زمان با دستگاه شستشوی مبل شما را با عالی ترین کیفیت انجام می دهند. این مبل هایی که با دستگاه شستشو می شوند به دلیل مکندگی بالای دستگاه مبل بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات شستشو در منزل می باشد که همه می توانند از آن استفاده نمایند. موکت شویی در منزل خدماتی است که این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی خیلی مورد توجه می باشد. موکت جزعی جدا نشدنی از فرش می باشد این موکت برای استفاده راه پله ها و اتاق ها می باشد. به دلیل تنوع زیاد موکت این روز ها خیلی ها برای دکوراسیون منزل و اتاق های خود کف آن را با موکت های طرح دار می پوشانند. این موکت ها با توجه به رفت و آمد های زیاد و استفاده همیشگی از ان در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. شما مشتریان عزیز برای تمیز کردن موکت ها به یک متخصص و یک شرکت کار بلد نیازمند هستید. ما در تمام نقاط تهران برای شستشوی موکت های منزل و شرکت شما آماده و فعال می باشیم. می توانید در هر نقطه از تهران که هستید برای شستشوی موکت های منزل و شرکت خود از ما خدمات بگیرید. برای اینکه به شماره تماس ما دسترسی داشته باشید از سایت موکت شویی در محل استفاده نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.

شستشوی موکت در منزل و محل کار شامل شستشوی موکت های شرکت ها، رستوران ها، هتل ها، متل ها، سالن های اجتماعات و تمامی نمایشگاه ها می باشد. می توانید برای شستشوی موکت های خود در محل اقدام نمایید. این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های موکت شویی می توان کلیه موکت های چسبیده، معمولی و پالاز موکت را در محل با بهترین روش و بدون ریزش آب تمیز کرد و این خدمات را در کمترین زمان انجام داد. اگر موکت های منزل یا شرکت شما به هر دلیلی  کثیف شده است نیازی نیست که آن ها را با هزینه های بالا عوض کنید فقط کافیست که با یک شرکت موکت شویی در محل خود تماس بگیرید و این خدمات را از آنها بخواهید. ما در تمام نقاط تهران با بهترین و عالی ترین کیفیت خدمات خشکشویی موکت را با نظارت خود مشتری انجام می دهیم. موکت شویی همسایه با بیش از بیست و پنج سال سابقه در تهران فعالیت دارد با خیال راحت این خدمات را به متخصص های همسایه بسپارید. موکت های خود را در تهران به موکت شویی های مجاز بسپارید.

موکت شویی در منزل با دستگاه

 

علت شستشوی موکت چیست؟

موکت ها با توجه به نوع و طرحی که دارند در خیلی جا ها مانند خانه ها، سالن ها، نماز خانه ها، شرکتها و تالارها استفاده می شود. این موکت ها برای پوشاندن کف جا هایی که استفاده می شود است و بر اثر رفت و آمد کثیف می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. موکت ها هنگامی که کثیف می شوند در زیبایی و دکوراسیون منزل و شرکت تاثیر زیادی دارند. ما باید این موکت های کثیف را در محل شستشو دهیم تا از زیبایی منزل ما کم نشود و همیشه خانه ای عاری از هر گونه آلودگی داشته باشیم. موکت شویی توسط یکی از مجهز ترین و متخصص ترین شرکت ها با نام قالیشویی همسایه ارائه می شود شما می توانید خدمات خشکشویی خود را به این شرکت واگذار کنید. خدمات با کیفیت را از ما بخواهید. با دستگاه تمام سیاهی های روی موکت و تمام لکه ها را از بین می بریم و زیبایی موکت را به خانه شما بر می گردانیم. ما برای متراژ های بالای صد متر از دستگاه های بزرگ و پیش رفته تر استفاده می کنیم. اما برای شستشوی موکت ها با متراژ کمتر از دستگاه های کوچک تر به دلیل حمل بهتر از آن استفاده می شود. ما با هر دستگاهی موکت را شستشو دهیم تضمین می کنیم.

مزایای موکت شویی در محل

  1. صرفه جویی در زمان و وقت مشتری برای شستشوی موکت
  2. از شکستگی و تا شدن موکت جلوگیری می شود
  3. در روش شستشوی موکت در منزل با نظارت مشتری شستشو می شود
  4. موکت شویی در محل با توجه به اینکه جا به جا نمی شود ارزان تر شستشو می شود
  5. نیازی نیست که وسایل سنگین منزل را جا به جا کنید چون دستگاه به راحتی زیر آنها را شستشو می دهد.
  6. این روش برای موکت های چسبی خیلی مناسب و مفید است

فرش شویی در منزل با دستگاه

شستشوی فرش در منزل با دستگاه های پیشرفته و مدرن با ارزان ترین قیمت و عالی ترین کیفیت انجام می شود.خشکشویی فرش با توجه به مزیت هایی که نسبت به انتقال فرش به کارگاه های قالیشویی دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این خدمات به دلیل راحت بودن و بدون جا به جایی طرفدار زیادی دارد و خیلی ها از آن استفاده می کنند و پر درخواست می باشد. امروزه وجود دستگاه های فرش شویی در منزل امکان شستشوی فرش در آپارتمان را فراهم کرده است. این خدمات علاوه بر اینه که نیاز به جا به جایی ندارد هزینه ای خیلی کمتر از قالیشویی می خواهد و در کمترین زمان ممکن خشک و قابل استفاده است. مواد شوینده هایی که برای شستشوی فرش در محل استفاده می شود از جنس عالی و خارجی می باشد. این مواد شوینده چون با آب مخلوط می شود و با فشار فرچه های دستگاه فرش را شستشو می دهد خیلی تمیز و با کیفیت است. این نوع شستشو و یا بهتر بگویم این خشکشویی فرش برای کلیه خانه ها و مساجد نیز قابل استفاده است و همه می توانند شستشوی فرش خود را این مدلی شستشو دهند.

از آنجایی که امکان شستشوی فرش در منزل برای افراد بنا به دلایلی مقدور نیست هماره این خدمات را شرکت های فرش شویی در منزل انجام می دهند. قالیشویی های زیادی در تهران فعالیت دارند و از این خدمات استفاده می کنند. شما باید با دقت یک شرکت خدماتی برای خود انتخاب کنید و خدمات خود را به آنها بسپارید تا شستشوی فرش شما را در منزل به خوبی انجام دهند. شستشوی فرش در منزل برای فرش های ایرانی و خارجی، فرش ماشینی، فرش دستبافت، کاشان، اردکان، اصفهان، قم، تبریز، کردستان، بیجار و فرش های آنتیک و گیاهی می باشد. این فرش ها و تمام فرش های گل ابریشم را می توان با دستگاه فرش شویی در منزل شستشو داد. سپردن قالی به قالیشویی ها علاوه بر صرف زمان بیشتر و هزینه های بالا خطر مفقود شدن و یا پاره شدن نیز وجود دارد. یا به دلیل سفارشات زیاد کار شما به موقع انجام نشود. اما فرش شویی در منزل اینگونه نیست و با نظارت خود مشتری در کمترین زمان با بهترین شکل انجام می شود.

خشکشویی فرش در منزل با دستگاه در تهران

قالیشویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده تگزاپون و نانو شیوه جدیدی از ارائه خدمات برای شستشوی فرش در منزل می باشد. می توان گفت که شستشوی فرش در منزل برای کلیه شرکت ها که در تهران فعالیت دارند خدمات شستشو انجام می دهند. افراد زیادی از این خدمات خشکشویی فرش در منزل به صورت دوره ای استفاده می کنند. توجه داشته باشید که این خدمات توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص در محل انجام می شود. ما در قالیشویی همسایه عضو رسمی اتحادیه هستیم و خدمات فرش شویی را با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه انجام می دهیم. این خدمات توسط استادکار های آموزش دیده با نظارت مشتری و با دستگاه های فرش شویی انجام می شود.این خدمات به گونه ای است که هیچگونه آلودگی و یا کثیف کاری ندارد و تمام فرش ها را به صورت تخصصی شستشو می دهد. بهترین فرش شویی در خانه با دستگاه راداکتو و بهترین مواد شوینده نانو انجام می شود. می توانید خدمات با کیفیت را از متخصص های ما در محل خود بخواهید.

انواع فرش هایی که با دستاگاه قابل شستشو می بالشند

  • شستشوی انواع فرش های ماشینی معمولی و ابریشمی
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی خارجی ترک، بلژیکی، ماکارونی، فانتزی، ابریشمی و …
  • شستشوی انواع فرش های دستبافت ( اصفهان، قم، تبریز، کردستان، بیجار، کاشان و …)
  •  شستشوی انواع فرش های دستبافت ابریشم، گل ابریشم، تمام ابریشم، آنتیک و گیاهی به صورت تضمینی
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی و ماشینی
  • شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی

تفاوت شستشوی فرش در منزل و قالیشویی در چیست؟

همانطور که می دانید شستشوی فرش به دو روش می باشد. شستشو در قالیشویی به صورت کاملا آبکشی شده و شستشو در منزل به صورت خشکشویی و با دستگاه انجانم می شود. فرق این دو روش با هم در کامل شستشو بودن و خشکشویی شدن آن می باشد. فرش هایی که برای شستشو به قالیشویی و مراکز شستشوی فرش ارسال می شود کاملا با آب و مواد شوینده های مخصوص و حتی ضد عفونی می شود و کامل از نظر اسلامی آبکشی می شود. اما در روش شستشوی فرش در خانه و آپارتمان به صورت خشکشویی می باشد یعنی این خدمات فقط روشویی بوده و فرش را به هیچ عنوان خیس نمی کند و فرش بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد. به دلیل راحت بودن و کم هزینه بودن خشکشویی در منزل این خدمات درخواست بیشتری دارد اما اگر بخواهید که کامل آبکشی شود باید آن را به مراکز قالیشویی ارسال کنید.

موکت شویی در منزل با دستگاه

شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه

شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه و با بهترین نوع مواد شوینده جهت پاکیزگی و تمیز کردن تشک با ارزان ترین قیکمت در محل می باشد. تشک خوشخواب به عنوان مکانی برای خواب در یک سوم طول عمر می باشد. ما در طول عمر خود یک سوم در خواب و بر روی تشک های خوشخواب هستیم. اگر این تشک ها در اثر استفاده دچار لک و کثیفی شده باشد ما نمی توانیم خواب راحتی بر روی آن داشته باشیم. بنابر این ما باید شستشوی تشک های خود را مانند هر وسایل دیگر در منزل انجام دهیم. خوشخواب برای شستشو دیگر نیاز به جا به جایی ندارد. اگر یاد داشته باشید که در زمان های قدیم برای شستشوی خوشخواب آن را به حیاط خانه و یا پشت بام ها می بردند تا شستشو دهند این شستشو علاوه بر آنکه زمان زیادی لازم داشت بر تشک نیز خسارت وارد می کرد. در اثر خیس شدن فنر های داخل  خوشخواب  زنگ می زدند و باعث از بین رفتن پارچه خوشخواب می شدند که این کار عمر خوشخواب ما را خیلی کم می کرد.

اما این روز ها دیگر نیازی به جا به جایی ندارد و ما با دستگاه خوشخواب و تشک تخت شما را بر روی تخت شستشو می دهیم و تمیز می کنیم. افراد زیادی به دلیل اینکه شستن تشک امری زمان بر است و انتقال آن به مراکز قالیشویی جهت شستشو و بازگردادن آن زمان زیادی می برد از این کار خود داری می کنند. اما باید بگویم که ما با دستگاه های شستشوی راداکتور این خدمات را با عالی ترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجتام می دهیم. بدون ریزش آب و کثیف کاری بر روی تخت و بدون جا به جایی شستشوی خوشخواب را همانند شستشوی مبل در منزل انجام می دهیم.

چه لکه هایی با این نوع شستشو پاک می شوند؟

پاک کردن لکه ادرار از روی تشک خوشخواب با دستگاه در محل پاک کردن لکه های حاصل از ریختن مواد غذایی و انواع نوشیدنی ها می باشد. ما معمولا کلیه لکه ها را از روی تشک خوشخواب با دستگاه به صورت حرفه ای و ویژه بر می داریم. شستشوی خوشخواب با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون انجام می شود و برای برداشتن کلیه لکه ها از مواد لکه بر نانو پاکر به صورت تخصصی استفاده می شود.

 

رپورتاژ/*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا