فراتر از خبر

فینالیست های عصر جدید مشخص شدند

برنامه عصر جدید بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران می باشد که افراد با استعداد های مختلف در زمینه های هنری، ورزشی و سرگرمی در آن شرکت می نمایند و با یکدیگر به رقابت می پردازند

اعلام نتایج سه فینالیست اول، سومین فصل مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید که با رای مردم انتخاب شده‌اند، شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت و تکلیف سه فینالیست بعدی دوشنبه شب مشخص میگردد. عصر جدید بعد از پخش این دو قسمت باید منتظر فینال بزرگ عصرجدید باشد.

در شب گذشته از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست مشخص گردید.در نهایت گروه پهلوانک های ایران زمین، پیمان ابراهیمی و ستیلا و آنیسا توانستند به فینال برنامه عصر جدید راه پیدا کنند.

ویدیوی راه یابی گروه پهلوانک های ایران زمین به فینال

گروه پهلوانک های ایران زمین یک گروه ورزشی باستانی می باشد که همگی کودک هستند این گروه توانست در مرحله مقدماتی فصل سوم برنامه عصر جدید با یک اجرای فوق العاده از امین حیایی زنگ طلایی را بگیرد و مستقیماً به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by عصر جديد (@asrejadidtv)

ویدیوی راه یابی پیمان ابراهیمی به فینال

پیمان ابراهیمی جوان ۲۸ ساله اصفهانی میباشد که به عنوان استند آپ کمدین در برنامه عصر جدید توانست طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد. او در این برنامه با اجرا های جذاب و با لهجه شیرین اصفهانی توانست نظر داوران را جلب کند و به مرحله بعد صعود نماید. از آنجایی که پیمان ابراهیمی در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد متن های استندآپ کمدینش را خودش می نویسد و متن های  او نشان دهنده توانایی بسیار بالای او در نویسندگی است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by عصر جديد (@asrejadidtv)

ویدیوی راه یابی ستیلا و آنیسا به فینال

ستیلا و آنیسا دو دختر با استعداد شیرازی میباشند که با اجرای فوق العاده و بی نظیرشان توانستند از کارن همایونفر زنگ طلایی را دریافت کنند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نمایند. این دو خواهر شیرازی با اجرای ژیمناستیک و آکروبات در مرحله نیمه نهایی عصر جدید همه را به وجد آوردند و بالاخره با رای مردم می توانستند به فینال عصر جدید راه پیدا کنند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by عصر جديد (@asrejadidtv)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا