فراتر از خبر

عکس گیتا همسر اول همایون شجریان

گیتا خوانساری متولد تهران در یک خانواده هنرمند و چهار نفره به دنیا آمد. پدرش از بنیانگذاران هنر گرافیک در ایران و از طرفداران دکتر مصدق و همچنین  از روزنامه نگاران قدیم ایران و مدیر هنری نشریه بود.

جالب است بدانید مادربزرگ گیتا اشرف كاشانی از اولین زنان بازیگر تئاتر ایران بود كه آثار زیادی از او به جا مانده است.

مادرش نیز نقش اول فیلم ضربت به كارگردانی ساموئل خاچكیان را بازی كرد و جایزه بهترین بازیگر نقش زن را در فستیوال مسكوبه دست اورد او پس از ازدواج كار بازیگری را رها كرد.

گیتا خوانساری در زمان کودکی به پاریس مهاجرت کرد و مقیم فرانسه شد و تحصیلات و دوران جوانی را در فرانسه گذراند.

حال ماجرای آشنایی ، ازدواجش با همایون شجریان و در نهایت جدایی اش از پسر استاد محمدرضا شجریان چیست؟

ماجرای ازدواج و طلاق گیتا خوانساری از همایون شجریان

استاد محمدرضا شجریان بعد از جدایی از همسر اولش با خانم کتایون خوانساری خواهر گیتا ازدواج کرد ک که این ازدواج باعث آشنایی گیتا و همایون شجریان شد که بعد از گذشت 3 سال روابط خانوادگی و فامیلی با هم در سال 1374 ازدواج کردند که حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین بود.

حالا مدت هاست که خبر جدایی همایون شجریان از گیتا خوانساری بر سر زبان هاست که هیچ کدام صحت و سقم این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند و از طرفی شایعه ازدواج همایون شجریان با خانم سحر دولتشاهی داغ است که در این رابطه نشانه هایی وجود دارد.

پیج اینستاگرام گیتا خوانساری با آیدی gita_khonsari فعال است که از دسترس عموم خارج است و از فالورهای همایون شجریان نیز می باشد.

او در بیو اینستاگرام خود نوشته است:
جایی بین یک رویا و دریا گم شده است

عکس گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

استاد محمدرضا شجریان و گیتا خوانساری
استاد محمدرضا شجریان و عروسش
همسر و دختر همایون شجریان
همایون شجریان و گیتا خوانساری
همایون شجریان و دخترش یاسمین

ماجرای ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

خبر ازدواج و باهم بودن همایون شجریان با سحر دولتشاهی در زمان درگذشت زنده یاد استاد محمدرضا شجریان با عکس این دو نفر در ماشین و بهشت زهرا داغ شد.

در پیج اینستاگرام همایون شجریان و سحر دولتشاهی پیام تسلیت یکسانی منتشر شد و خانم دولتشاهی پیام تسلیت همایون را فوروارد کرده است.

حالا همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند. جزئیات را در خبر سحر دولتشاهی و همایون شجریان در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان بخوانید.

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا