فراتر از خبر

سحر قریشی از لباس شستن در تشت تا ازدواج با تتلو!

برخی رسانه ها تصویری متفاوت از سحر قریشی را با شلوار ورزشی در حین شستن لباس در تشت را منتشر کرده اند که باعث شده تا به حاشیه های این روزهای سحر قریشی بیشتر دامن بزند.

سحر قریشی از لباس شستن در تشت تا ازدواج با تتلو!

به گزارش بورس فردا و به نقل از وقت صبح، عکسی جنجالی از سحر قریشی بازیگر مطرحی که خبر ازدواجش با تتلو در فضای مجازی پخش شده، در حال لباس شستن در یک تشت منتشر شد.

عکس لو رفته غیرممکن از "سحر قریشی"/ تصویر

دیدگاه دربارهٔ ورود زنان به ورزشگاه

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود.

او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

این نظر جنجالی موجب انتقادهای تند و گسترده‌ای از او به ویژه در فضای مجازی شد. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

ازدواج سحر قریشی و تتلو!

امیر تتلو خواننده غربت نشین و پاپ با انتشار آهنگ انتظار خبر از رابطه عاشقانه خود با سحر قریشی را داده است. شاید زمانی که تتلو  آهنگ «انتظار» را منتشر کرد وکمتر کسی حدس می زد؛ منظور او سحر قریشی است. هرچند که تتلو از ازدواج خود با سحر قریشی بارها صحبت و اشاره کرده است اما این موضوع ز جانب سحر قریشی نه تایید و نه تکذیب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا