فراتر از خبر

دشمنی جو بایدن با ایلان ماسک/ “عروسک جوراب مرطوبی به شکل انسان”

جو بایدن خود را یک مرد اتحادیه و یک مرد اتومبیل می نامد و وسایل نقلیه الکتریکی را برای جاه طلبی های اقتصادی و آب و هوایی خود حیاتی می داند.

اما یک شرکت خودروسازی آمریکایی وجود دارد که او در مورد آن صحبت نمی کند: تسلا.

ایلان ماسک

بایدن در هر فرصتی از پیشرفت فورد و جنرال موتورز در زمینه ساخت ناوگان برقی استقبال می کند.

اما مخالفت‌های مداوم و آشکار او از تسلا، که منبع دسیسه‌های خفیف در داخل دولت است، باعث واکنش‌های خشم‌آمیز فزاینده‌ای از سوی ایلان ماسک شده است که در توییتی رئیس‌جمهور ایالات متحده را “عروسک جوراب مرطوبی به شکل انسان” خواند.

بیوگرافی ایلان ماسک

ایلان ریو ماسک یک کارآفرین و شخص نامی در زمینهٔ تجارت است. او بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات تسلا، آی‌ان‌سی. بنیان‌گذار د بورینگ کمپانی، و یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی است.

ماسک با دارایی خالص حدود ۲۷۰ میلیارد دلار تا دسامبر ۲۰۲۱، ثروتمندترین شخص جهان بوده‌است.

شهرت ایلان ماسک به خاطر اندیشه پیشرو او در زمینه تکنولوژی و تلاش برای توسعه تکنولوژی است.

تحصیلات ایلان ماسک

رشته تحصیلی ایلان ماسک در مقطع کارشناسی، فیزیک و اقتصاد بوده است. او از دانشگاه پنسیلوانیا مدرک BSc اقتصاد و BA فیزیک را دریافت کرده است.

ایلان ماسک در دوره دکترای دانشگاه استنفورد برای تحصیل در فیزیک انرژی ثبت نام کرد که پس از دو روز تحصیل در این دانشگاه، تصمیم به ترک تحصیل گرفت و Zip2 را تاسیس کرد. بنابراین آخرین مدرک تحصیلی ایلان ماسک را – به شکل رسمی – باید همان اقتصاد و فیزیک در نظر گرفت.

ایلان ماسک و ارز دیجیتال

ایلان ماسک به تکنولوژی بلاکچین و به طور خاص، قدرت ارز دیجیتال اعتقاد دارد و معتقد است که پول فیات سهم ناچیزی در آینده اقتصاد جهان خواهد داشت. او در مقاطعی روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و درباره دوج کوین و سایر ارزها هم اظهارنظرهای فراوان دارد.

جو بایدن کیست؟

سیاستمدار آمریکایی است که هم‌اکنون به عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار است. او که یک دموکرات است، پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل و هفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا