فراتر از خبر

خرید دستگاه اتوکلاو یوروندا از نمایندگی

اتوکلاو یوروندا نمونه ای از تجهیزات دندان پزشکی است که در مطب های زیادی نیز قابل مشاهده است، این محصول ازویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که درانواع لیتر ها نیز قابل خریداری می باشد. نمونه های 24 لیتری E9 Med با کارایی ساده و مفید، استریل کردن را برای کاربر راحت می نماید. امروزه مراکز زیادی انواع تجهیزات حرفه ای را ارائه می دهد. آمالگاماتور و اتوکلاو ایرانی نمونه هایی از این تجهیزات است که در این مراکز قابل خریداری می باشند. بهتر است قبل از خرید اطلاعات جامعی برای تجهیزات کسب نمایید. اتوکلاو یوروندا دارای پنج سیکل متفاوت بوده که اجرا و به طور خودکار تمام داده‌ها از هر سیکل را ردیابی می کند و ضمن آنکه می ‌تواند با پرینتر حرارتی داخلی نیز اتصال داده شود.

جزییات فنی اتوکلاو یوروندا

محافظت در چرخه‌ های کوتاه، در مقابل گرمای بیش از حد و فشار بیش از حد

محافظت از باز شدن غیر عمدی درب

برخورداری از سیستم ارزیابی فرایند

دارای سیستم عیب‌ یابی خودکار

اتوکلاو یوروندا

ساختار مدولار اتوکلاو یوروندا

اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا محصولی از کشور ایتالیا بوده و راحتی و کارآمدی بالایی دارد. اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی به طور مستقیم توسط کاربر بدون نیاز به کمک متخصص می ‌تواند بررسی و تمیز گردد. مخازن آب در این دستگاه ها می‌تواند کاملاً باز و بازرسی گردد. پانل های جانبی دارای مواد سبک و یک قفل جداگانه بوده و پنل عقب مستقل می باشد . پایه ها برای بازرسی ژنراتور بخار، دسترسی آسان و سریع با یک درب جداگانه را برای عملیات تعمیر و نگهداری تضمین می نماید.

آمالگاماتور چه کاربردی دارد ؟

دستگاه آمالگاماتور در مطب و کلینیک دندانپزشکی به عنوان یکی از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات دندانپزشکی شناخته می شود. این دستگاه جهت ترکیب کردن مواد پر کننده‌ی دندان یا همان آمالگام کاربرد دارد. آمالگام اغلب دارای جیوه، مس، نقره، قلع، سرب و… است. ترکیب متناسب جیوه و آمالگام با مقدار و درصد معینی را می توان به عنوان یک وظیفه  مشخص شده برای آمالگاماتور دندانپزشکی دانست. وقتی جیوه با مواد دیگر ترکیب می گردد فورا سفت می شود و جهت جلوگیری از این اتفاق، آمالگام به شکل پودر بدون جیوه بوده که در زمان مورد نیاز با جیوه ترکیب و استفاده می شود. مراکز زیادی با ارائه دادن برندهای مختلف آمالگاماتور دندانپزشکی به صورت های آمالگاماتور کپسولی، آمالگاماتور پودری، آمالگاماتور چینی، آمالگاماتور ایرانی و بسیاری دیگر از برندهای معتبر دنیا ارائه می نمایند. لازم است تا قبل از خرید اطلاعات جامعی در خصوص انواع و برند های آن کسب نمایید تا خریدی مناسب با نیاز خود داشته باشید.

اتوکلاو یوروندا

نکاتی ایمنی و سرویس و نگهداری آمالگاماتور

  • بعد از هر بار استفاده از آمالگاماتور با برس مخصوص اقدام به تمیز کردن داخل لوله و درپوش آمالگاماتور نمایید.
  • لوله آمالگاماتور را قبـل از توقف کامل درپوش بزارید بدون تماس دسـت
  • اجتناب از قرار گرفتن آمالگاماتور در معرض نور آفتاب
  • هر هفته یکی دومرتبه آمالگاماتور را چند بار سروته کرده و سپس در جای خود قرار داده شود.

کاربرد اتوکلاو ایرانی

اتوکلاوها را به عنوان یکی از دستگاه های ضروری و پرکاربردی در آزمایشگاه های مختلف می دانند که از آن می توان برای استریل کردن وسایل در محیط های مختلف درمانی و پزشکی بهره برداری نمود. طوری که همه ی میکروب ها و اسپورها را از روی این وسایل و دستگاه ها پاکسازی کند و از بین برد. اتوکلاو ایرانی به عنوان محصولی شناخته شده که در تجهیزات پزشکی کاربرد دارد، ارائه می شود. بنابراین تولیدکنندگان بسیاری در کشورهای مختلف جهان و هم در ایران، در این زمینه فعالیت دارند. بخار آب و حرارت آبی با فشار زیاد در این دستگاه ها ، عمل استریل نمودن وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی راحت تر می کند. به گونه ای که دیگر نیازی به استفاده از روش های شیمیایی برای از بین بردن میکروب های موجود بر روی تجهیزات آزمایشگاهی نیست.

مهمترین تفاوت برندهای تولید اتوکلاو ایرانی

میزان کیفیت دستگاه های ایرانی اولین مسئله ای برای مقایسه شرکت های تولیدکننده اتوکلاو ایرانی است. برخی بر این باورند که کیفیت دستگاه های وارداتی به کشور، بالاتر از تولید داخلی است که همین باعث شده تا بیشتر پزشکان و مراکز درمانی ترجیح می دهند این دستگاه ها را از برندهای خارجی خریداری نمیاند. اما این موضوع را نمی توان تایید کرد، چرا که محصولات ایرانی ضمن کیفیتی که دارند می توانند از قیمت مناسب تری برخوردار باشند. تولید اتوکلاوهای ایرانی طبق آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می گیرد. بنابراین تفاوتی نمی تواند از نظر کیفیتی با سایر محصولات خارجی داشته باشد. از جهتی وارد شدن محصولات خارجی به دلیل تحریم بودن ایران سخت و به نوعی صورت نمی گیرد و وارد کردن آن ها نیز هزینه ی بالایی خواهد داشت. بنابراین خرید اتوکلاو ایرانی گزینه ی منطقی تری خواهد بود.

 

تولیدکننده اتوکلاو ایرانی

 

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. شایان ذکر است که می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها منجر فروش تجهیزات دندان پزشکی به کلیه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا