فراتر از خبر

حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی مانکن و حواشی ایجاد شده

احسان کرمی مجری، بازیگر و صداپیشه معروف ایرانی در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. او فعالیت خود را ابتدا با رادیو از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد.از جمله شبکه های رادیویی که احسان کرمی در آنها فعالیت داشته است می توان به رادیو ایران، رادیو تهران، رادیو پیام و صدای آشنا اشاره کرد.او علاوه بر اجرا در زمینه بازیگری نیز فعالیت می‌کند و تاکنون در مجموعه هایی مانند دربست، عالیجناب ،۳۶۰درجه، اژدهای سرخ و هم گناه به ایفای نقش پرداخته است.
برزو ارجمند نیز یکی دیگر از بازیگران معروف ایرانی میباشد که در سال ۱۳۵۴ در مشهد متولد شد. او برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ برای بازی در سریال زیر چتر خورشید به مقابل دوربین رفت و فعالیت خود را در سینما ازسال ۱۳۷۹ آغاز کرد. او با بازی در سریال زیر آسمان شهر بود که توانست به شهرت برسد.
حال این دو هنرمند سینما و تلویزیون ایران در هفته گذشته به دلیل برگذاری مراسم سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی واکنش نشان دادند و اعلام کردند که برگزاری این جشن در روزی که مردم آبادان عزادار می باشند درست نمی باشد. اما بعد از آن با انتشار عکس های آنان در مراسم عروسی ساسی مانکن حواشی زیادی علیه آنان در اینستاگرام به پا شد. در ادامه خبر کامل حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی و حواشی ایجاد شده علیه آنان را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی و حواشی ایجاد شده علیه آنان

به گزارش  بورس فردا و به نقل از همشهری آنلاین، کیهان در ادامه نوشت: احسان کرمی در تازه‌ترین مطلب خود در شبکه‌های اجتماعی با ایراد به برگزارکنندگان هم‌خوانی سرود موفق و فراگیر «سلام فرمانده»، تلاش نموده تا این هم‌خوانی را در مقابل حادثه متروپل آبادان قرار دهد.

این درحالی است که دقیقا در روزی که برای همدردی با مردم عزیز آبادان در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌شود، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از پایکوبی او در مراسم ازدواج یکی از عناصر ضدفرهنگ و مروج محتوای مستهجن در خارج از کشور که اتفاقا در آثارش نسل کودک و نوجوان را نشانه گرفته، حکایت دارد.

البته حضور این مجری سابق در آن مراسم کذایی نشان داد که در خوشبینانه‌ترین حالت، دغدغه او مردم آبادان نیست و مانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌های جوزده، اعتراضش کاملا نمایشی، همراه با دوقطبی‌سازی جامعه و پاشیدن نمک بر زخم مردم آبادان برای جلب توجه به خودش است. در بدبینانه‌ترین حالت نیز می‌توان از اعتقاد درونی او در ‌ستیز با ارزش‌ها تعبیر کرد!

استوری احسان کرمی در مورد سرود سلام فرمانده

استوری احسان کرمی

استوری برزو ارجمند در مورد برگزاری مراسم سلام فرمانده

برزو ارجمند

 

تصاویر حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی مانکن

احسان کرمی و برزو ارجمند

احسان کرمی و برزو ارجمند

احسان کرمی و برزو ارجمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا