فراتر از خبر

حسن نیت یک راننده تاکسی به علیرضا خمسه

علیرضا خمسه، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در اینستاگرامش با انتشار این عکس خبر داد که یک راننده مسافرکش پس از چند سال او را پیدا کرده و پولی که او چند سال پیش اشتباه به او پرداخت کرده، برگردانده است.

حسن نیت یک راننده تاکسی به علیرضا خمسه

به گزارش بورس فردا، قای خمسه نوشته است: “سه چهار سال پیش برای رفتن به سر صحنه فیلمبرداری با یک سواری دربست عازم کرج شدم. پس از پرداخت کرایه به راننده، خداحافظی کردم و رفتم. امروز در حال عبور از یکی از محله‌های قدیمی تهران، همان راننده مرا اتفاقی دید و صدا زد. ابتدا اورا نشناختم و ماجرایی را تعریف کرد که مرا به تحسین واداشت.”

آقای خمسه به نقل از راننده مسافرکش نوشته است: “ایشان گفت: اون روز که شما کرایه رو پرداخت کردید بجای اسکناس پونصد تومنی این اسکناس ۵۰ هزار تومنی رو به من دادید. و الان چند ساله که من دنبال شما میگردم که این پول رو به شما برگردونم. یک بار دیگر به خداشناسی و پاک دستی و سلامت این ملت شریف پی بردم.”

بسیاری از کاربران در زیر پست اینستاگرامی آقای خمسه، این اقدام راننده را ستوده‌ و انتشار آن از سوی علیرضا خمسه را در جهت “تکرار کار خوب” دانسته‌ و گروهی هم قیمت‌ها در سالهای اخیر را با این روزهای ایران مقایسه کرده‌اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا