فراتر از خبر

تعریف رامبد جوان از همسرش نگار جواهریان در بازیگری + ویدئو

رامبد جوان در خندوانه شب گذشته: همسرم نگار جواهریان به بازیگری خیلی اهمیت می‌دهد و برایش مهم است.

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان زادهٔ ۲۲ دی ۱۳۶۱ بازیگر ایرانی است. او برای فیلم طلا و مس (۱۳۸۸) برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

او برای فیلم حوض نقاشی (۱۳۹۱) بار دیگر نامزد دریافت این جایزه شد.

نگار در حال حاضر در فیلم خاتون ایفای نقش می کند.

جواهریان از سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان، بازیگر فیلم‌ساز ایرانی ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد.

درباره رامبد جوان بخوانید

درباره رامبد جوان بخوانید

رامبد جوان تبریزی زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰ بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است.او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.

روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است و حالا سال هاست سازنده و مجری برنامه محبوب خندوانه می باشد.

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.[۶] او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

حواشی

پس از انتشار تصاویری از جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان، در کانادا، پنداشته شد که وی با هدف زاده شدن فرزندش در خاک کانادا به این سفر رفته‌است؛ چرا که بر پایه قوانین کانادا، هر نوزادی که در خاک این کشور زاده شود، تابعیت کانادایی می‌گیرد. در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی صرفاً برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا