فراتر از خبر

ماجرای رضا رویگری و بستری شدنش در آسایشگاه کهریزک/ویدیو

رضا رویگری یکی از بازیگران معروف ایرانی می باشد که در سال ۱۳۲۵ در تهران متولد شد او کار خود را در سال ۱۳۴۸ از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۵۲ به خاطر بازی در سریال چنگک به مقابل دوربین رفت. این بازیگر ایرانی ابتدا با خانم فرشته میرهاشمی ازدواج کرد اما پس از چند سال این رابطه به جدایی و طلاق ختم گردید. بعد از آن در سال ۱۳۹۲ رضا رویگری در سن ۶۷ سالگی با دختری به نام تاراکریمی که ۲۴ ساله بود ازدواج کرد. اخیراً رضا رویگری ویدیویی را از خود منتشر کرده است که در آن اعلام می‌کند که توسط همسرش به آسایشگاه کهریزک منتقل شده است در ادامه خبر کامل رضا رویگری را را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

ماجرای بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک/ویدیو

به گزارش شهرآرانیوز، از شبِ گذشته ویدئویی توجه بسیاری را جلب کرده است. رضا رویگری خیلی نگران‌کننده و تکان‌دهنده از حضورش در آسایشگاه سالمندان کهریزک خبر می‌دهد. بازیگری که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برای حضورِ در فیلم «شادروان» به برج میلاد آمد و  بابت یک عمر تلاش در این عرصه با اهدای تندیسی تقدیر شد.

رویگری ۷۶ ساله خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اوایل انقلاب است. مختارنامه، اخراجی‌ها و معراجی‌ها جمله آثار این بازیگر ارزشمند است. اما او در ویدئوی ناراحت‌کننده‌ای که در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود از طرفداران خود درخواستِ کمک دارد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد رضا رویگری، چون در مضیقه مالی بوده و همسرش توانایی جا به جایی و نگهداری او را نداشته به تازگی در بخش شکوفه آسایشگاه سالمندان کهریزک بستری شده است. از طرفی به درخواست خانواده‌اش گوشی او گرفته شده! چون افرادی که به تازگی واردِ آسایشگاه می‌شوند دو هفته‌ای قرنطینه می‌شود تا مددکاران و روانشناسان آن فرد را آماده فضایِ جدید و ورود به بخش‌های دیگر کنند. البته اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد به دلیلِ شرایط کرونا، آسایشگاه‌های سالمندان در قرنطینه‌اند و به همین دلیل موضوعِ ممنوع‌الملاقاتی وجود دارد.روابط عمومی این آسایشگاه می‌گوید که رضا رویگری شرایط روحی جالبی ندارد و به او رسیدگی می‌شود تا به شرایط عادی و خوبی برسد.

همان‌طور که در ویدئو هم این ناراحتی روحی خودش را نشان می‌دهد و می‌گوید که از یک هفته قبل در آسایشگاه کهریزک رها شده و امکان تماس با بیرون را هم ندارد و به کمک مردم و مسئولان نیازمند است.

این ماجرا از سوی یکی از دست‌اندرکاران آسایشگاه سالمندان کهریزک تأیید و نیز تأکید می‌شود که تمام کسانی که در این آسایشگاه بستری می‌شوند باید توسط یکی از بستگان درجه یک خود به آنجا برده شده باشند و جز این راهی برای ماندن در آنجا ندارد.

بضاعت مالی و مشکلاتِ درمانی چهره‌ها معضلی است که رضا رویگری هم گرفتارِ آن شده؛ او در گفتگو با رسانه‌ها بار‌ها به این مشکلات اشاره کرد و عدم توجه خانه سینما و اصنافِ مرتبط که حالِ‌او را هم نمی‌پرسند. احتمالاً بعد از این ویدئو، پیام‌ها آغاز خواهد شد، اما واقعاً مسئولیت خانه سینما چیست؟ وقتی بازیگران پیشکسوت از بیمه و مشکلاتِ درمانی و معیشتی خودشان می‌گویند و این مجموعه هیچ کمکی به بزرگانِ‌هنر بازیگری و نمایشی کشور نکرده، پس قرار است کجا به دادِ اهالی خانه‌اش برسد؟

اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد از صبحِ امروز وزیر ارشاد، مسئول صندوق اعتباری هنر (پوراحمد) را به آسایشگاه فرستاده تا از نزدیک پیگیر وضعیت او شود؛ وقتی با مسئولین روابط عمومی آسایشگاه صحبت کردیم هنوز خبری از صنوف سینمایی و صدا و سیما هم نیست! خزاعی قول مساعده داده که با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صدا و سیما در حال انجام است مشکلات این هنرمند به زودی مرتفع می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا