فراتر از خبر

بالش هوشمند و تفاوت های آن با بالش های معمولی

بالش هوشمند یکی از انواع کالای خواب بوده و مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این نوع کالای خواب با استفاده از فناوری پیشرفته ای تهیه شده و متریال مرغوب و باکیفیتی دارد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند کالاهای مورد نیاز خود از جمله محصولات خواب را به صورت اینترنتی خریداری کنند. برخی از این افراد خرید آنلاین تشک و کالای خواب را به درستی نمی دانند و در مورد آن از دیگران پرس و جو می کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پیشنهاد می شود مقاله حاضر را تا انتها بخوانید.

معرفی انواع بالش هوشمند موجود در بازار

بالش هوشمند یک نوع بالش طبی است که با حالت ارتجاعی خود، از سر و گردن فرد محافظت می کند. حالت ارتجاعی و شکل پذیری بالش های هوشمند گردن و سر شما را در هر جهت و حالت حفظ می کنند. آدمی در هنگام خواب ممکن است سر خود را به گونه ای نامناسب قرار دهد و باعث آسیب دیدن عضلات گردن شود ولی با بالش های طبی هوشمند، آسیب ها به حداقل می رسند. این بالش ها امکانات مختلفی دارند و در واقع می توان گفت که به دو گروه تقسیم می شوند.

یک گروه از آنها مجهز به وسایل الکترونیکی بوده و گروه دیگر صرفا با الیاف خود موجب حفاظت سر و گردن فرد می شوند. در ادامه درباره این دو گروه به اختصار می پردازیم.

بالش های هوشمند ساده و بدون تجهیزات الکترونیکی

بالش هوشمند ساده صرفا با الیاف مموری فوم مرغوب و باکیفیت خود از اندام های بدن فرد محافظت می کند. یعنی این بالش ها با داشتن خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری خود سر، شانه و گردن شخص را حفظ می کنند. الیاف به محض قرار گرفتن سر شخص تغییر شکل می دهد و همانند سر و گردن او می شود. با این خاصیت، سر و گردن و همینطور شانه فرد محافظت می گردد. الیاف مموری فوم برای اولین بار برای فضانوران در فضا مورد استفاده قرار گرفت تا اندام آنها را از فشارهای وارد شده حفظ کند.

تغییر شکل الیاف بالش هوشمند فقط تا زمانی که به آن فشار وارد می شود ادامه دارد و پس از آن به حالت نخستین خود در می آید. این بالش ها برای بیمارانی که دچار گرفتگی و دردهای عضلانی هستند گزینه مناسبی به شمار می روند.

بالش هوشمند و تفاوت های آن

بالش با تجهیزات الکترونیکی هوشمند

برخی از بالش های هوشمند با تجهیزات الکترونیکی و امکانات مختلفی هستند. الیاف مموری فوم در این نوع بالش ها نیز وجود دارد و توسط این الیاف از سر و گردن فرد نگهداری می شود. ابزارهای الکترونیکی مثل: میکروفون های مینیاتوری، بلندگوها، موتورهای لرزشی و حسگرهای خروپف داخل الیاف بالش هوشمند قرار می گیرند. این ابزار هر کدام امکان خاصی را برای کاربر فراهم می کنند.

به عنوان مثال: با سنسور خروپف، عارضه خروپف کردن فرد کنترل شده و کاهش می یابد. چرا که بالش با شروع خروپف واکنش نشان داده و موجب حرکت سر فرد می شود. در این هنگام فرد سر خود را به درستی روی بالش قرار می دهد و تنفس او به حالت عادی و خوب در می آید. کاربر توسط بلندگوها می تواند کتاب صوتی و موسیقی دلخواه خود را بشنود و این شنیدن از طریق اتصال بلوتوث بالش به دستگاه های هوشمندی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و تب لت صورت می گیرد.

قابلیت پخش محتوای دلخواه برای افرادی که به راحتی به خواب نمی روند طراحی شده است. اتصال اینترنتی سراسری کلیه دستگاه های هوشمند امکان کنترل دمای اتاق، حرکت پرده ها و میزان نور اتاق و غیره را نیز فراهم می کند. در این بالش ها شتاب سنج ردیابی و ژیروسکوپ موجود به طور کلی حرکات و رفتار در حال خواب کاربر را کنترل می کنند.

خرید آنلاین تشک طبی چگونه انجام می شود؟

تشک های خواب به انواع مختلفی تقسیم می شوند که یکی از آنها تشک طبی خواب است. این نوع تشک ها به سبب کاهش فشارهای وارده بر اندام های بدن، خوابی راحت و بدون گرفتگی و ناراحتی را برای کاربر به وجود می آورند. خرید تشک های طبی به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاصی دارند. در روش خرید غیر حضوری و آنلاین تشک، باید به سایت عرضه و فروش کالای خواب مراجعه کنید.

پس از مشاهد عکس محصول و مشخصات آن باید با دقت تمام ویژگی های آن را مطالعه کنید. ویژگی هایی از قبیل: متریال، سایز و ابعاد، گارانتی، قیمت و رویه آن دقت کنید. شرایط خود را در نظر گرفته و با توجه به آن کالای مورد نظر را انتخاب کنید. در این رابطه می توانید با کارشناسان فروش نیز مشورت کرده تا بتوانید کالای مناسبی را خریداری کنید. تشک های طبی فنری، مموری فوم و معمولی هر کدام مشخصات خود را دارند و برای افراد خاصی طراحی شده اند.

پس از انتخاب کالا و روش پرداخت هزینه، کالا پس از چند روز درب منزل تحویل داده می شود. این روش از جهت اینکه نیاز به رفت و آمد و صرف وقت اضافی نیست یک روش مقرون به صرفه محسوب می شود.

شرکت آکسون
شرکت آکسون

شرکت آکسون یکی از تولید کنندگان انواع محصولات خواب است. محصولات این شرکت با مواد اولیه مناسب و تکنولوژی مدرن تهیه می شوند. ساخت و طراحی کالای خواب آکسون توسط کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد. با استفاده از محصولات آکسون انواع فشار به نقاط مختلف بدن کاسته شده و خوابی راحت و آسوده برای شخص فراهم می آید. چنانچه قصد سفارش و خرید کالای خواب آکسون را دارید به سایت axonmattress.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا