فراتر از خبر

بازیگر نقش “نجلا” در سریال نجلا 2 کیست؟ + عکس

در این مطلب با معرفی بازیگر نقش “نجلا” در فصل دوم سریال نجلا با ما همراه باشید.

نجلا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در آبادان، شادگان و تهران ساخته شده‌است.

نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ سه سیما رفت. حالا سریال ماه رمضانی امسال است که پخش آن از اول فروردین شروع شده و تا پایان ماه مبارک نیز رمضان ادامه خواهد داشت و هر شب در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه 3 سیما پخش می شود.

بازیگر نقش “نجلا” در سریال نجلا 2

بازیگر نقش “نجلا” در سریال نجلا 2 ، محیا دهقانی بوده که متولد ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دهقانی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از ۸ سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از ۲۱ سالگی در عرصه بازیگری فعال است.

محیا دهقانی ازدواج نکرده و مجرد است.

با حضور در کلاس های بازیگری داریوش ارجمند با الفبای هنر آشنا شد تا اینکه سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال «قهر و آشتی» جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۹۲ بصورت حرفه ای در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد.

با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت ۴ در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود ، مورد توجه قرار گرفت.

محیا دهقانی در فیلم تحسین شده «ماجرای نیمروز» سال ۱۳۹۵ در قالب کاراکتر اصلی زن فیلم ، شخصیت خاکستری ، باهوش و توانایی را ایفا کرد.

صفحه اینستاگرام محیا دهقانی به لینک  mahyadehghani70 است.(نودادبرتر)

عکس های محیا دهقانی

محیا دهقانی
بازیگر نقش نجلا
بیوگرافی محیا دهقانی
محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا 2
معرفی محیا دهقانی
تصاویر محیا دهقانی
معرفی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم
محیا دهقانی کیست
محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا
نجلا 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا