فراتر از خبر

واکنش عادل فردوسی پور به حضورش در تلویزیون/ویدیو

عادل فردوسی پور مجری برنامه بسیار پر طرفدار ۹۰ بود که به دستور علی فروغی رئیس  شبکه ۳ از تلویزیون حذف کردید. عادل فردوسی پور سالها برای این برنامه تلاش کرد و زحمت کشید اما به سادگی این برنامه پرطرفدار و مردمی از کنداکتور سیما حذف گردید. به تازگی شایعاتی در مورد حضور مجدد عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما مطرح گردیده است که او به این خبر واکنش نشان داده است .در ادامه خبر کامل این شایعه حضور عادل فردوسی پور در تلویزیون را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون

ماجرای فردوسی پور و صداوسیما از زمان حذف ۹۰ از کنداکتور شبکه ۳ داستان دنباله‌داری ساخته و از آن زمان تا به حال هر ازچندگاهی شایعاتی درباره بازگشت مجری و گزارشگر محبوب به صداوسیما شنیده می‌شود.

مسئله مهم درباره عادل اما این است که بعید به نظر می‌رسد عادل حاضر به بازگشت به صدا و سیما بدون برنامه محبوبش ۹۰ یا چیزی مشابه با آن شود.

در واقع شاید همین حالا هم مشکلی برای حضور عادل به عنوان گزارشگر در میان نباشد اما طبیعتا در این مدت عمیق‌ترین ناراحتی عادل باید مربوط به حذف ۹۰ دوست‌داشتنی باشد که سال‌ها برای آن تلاش کرد و زحمت کشید و با یک دستور به سادگی و بدون در نظر گرفتن احساسات فوتبال‌دوستان از کنداکتور سیما حذف شد!

چندی پیش و بعد از اظهارنظر رئیس جدید صداوسیما مبنی بر اینکه هیچ مانعی بر سر راه بازگشت عادل به صداوسیما نیست، شایعاتی درباره بازگشت او مطرح شد و روز به روز قوت گرفت. اما محصول نهایی انجام چنین کاری چیزی جز موازی کاری نیست.

از زمانی که ۹۰ از شبکه سه حذف شد،‌ صداوسیما تصمیم گرفت برنامه مشابهی جایگزین آن کند و اینگونه شد که برنامه فوتبال برتر با اجرای میثاقی روی آنتن رفت و تقریبا توانست تا حدی مخاطبان ۹۰ را به خود جذب کند. در نتیجه صدا و سیما دیگر نیازی به چنین برنامه‌ای ندارد و اگر قرار به بازگشت عادل باشد او مجبور است به سراغ طراحی برنامه جدیدی برود. مگر اینکه بساط فوتبال برتر به کل جمع شده و روند سابق عادل با ۹۰ ادامه پیدا کند.

اصلی‌ترین مخالف عادل فردوسی‌پور کیست؟

به ظاهر مهمترین مخالف بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما بود که در گفتگویی درباره عدم حضور عادل گفته بود:

نه محبوبيت ايشان براي ما پنهان بود و نه تخصص ايشان. اما وقتی می‌بينيد يک دروازه‌بان دارد در يک خط ديگر حرکت مي‌کند، بايد شخص ديگر را درون دروازه بگذاريد. در مورد ايشان بايد بگويم که کار داشت از مدار خارج می‌شد. بقيه هم داشتند نگاه می‌کردند و با اين روش صدا و سيما داشت از هم می‌پاشيد. ناگزير بوديم که اين تصميم را بگيرم و راه هم براي ايشان باز است و به شما بگويم ايشان دارد مظلوم نمایی می‌کند. ايشان کارمند رسمي صدا و سيماست و در همين يک سال اخير يک ميليارد از مطالبات ايشان را پرداخت کرديم، با امضاي بنده به ايشان ترفيع شغلی داديم، شبکه ورزش زيرنظر شبکه سه است و ايشان رقم زيادی بابت برنامه فوتبال ۱۲۰ دريافت کرد. به ايشان پيشنهاد داديم بيايد گزارش کند، اما خودش قبول نکرد. برخلاف اين مظلوم نمايی‌ها و در همان دوره‌ای که بحث مهاجرت شده بود، ايشان به صورت دستی درخواست فوتبال ۱۲۰ را به ما داد.

حالا پس از گذشت ۴ سال از غیبت عادل فردوسی‌پور در صداوسیما، سایت فوتبال ۳۶۰ با انتشار تیزری خبر از بازگشت عادل فردوسی‌پور داده است. در این ویدیو با عنوان (فوتبال برای همه) بخشی از صدای گزارش‌های به یاد ماندنی فردوسی‌پور شنیده می‌شود. باید منتظر ماند و دید که این اتفاق چگونه و در چه قالبی به چه شکل رخ خواهد داد و بستر پخش آن چگونه فراهم خواهد شد. گفتنی است در روزهای گذشته خبرهای تایید نشده‌ای از موافقت مدیران جدید صداوسیما برای بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه رسانه‌ای شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا