فراتر از خبر

اجرای بی نظیر گروه 3 دا در عصر جدید/ویدیو

برنامه عصر جدید یک برنامه بسیار پرطرفدار در بین مردم می باشد و هر شب از شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی پخش میگردد  این برنامه دیشب میزبان سه برادر خواننده گرگانی بود. برادران نخعی خوانندگان گرگانی می باشند که نام گروه خود را سه دا گذاشته اند . اجرای این سه برادر توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و با گرفتن چهار چراغ سفید از داوران به فینال راه پیدا کردند در زیر می‌توانید خبر کامل اجرای این سه برادر گرگانی را بخوانید

اجرای گروه 3 دا در عصر جدید/ویدیو

گروه خوانندگی سه برادر که به گروه ۳ معروف هستند در برنامه عصر جدید اجرای بسیار جالبی را از خود به نمایش گذاشتند که موفق شدند مورد توجه مخاطبان این برنامه قرار بگیرد آقای همایونفر و ژاله صامتی و امین حیایی و اسماعیلی داوران این برنامه بوده که توانستند نشان بدهند در دادن رای به شرکت کننده ها سخت‌گیری‌های خاص خود را دارند .

گروه خوانندگی سه برادر با شکل و شمایلی شبیه به هم در عصر جدید حضور پیدا کردند که مورد توجه و تعجب داوران عصر جدید قرار گرفتند. آنها توانستند 4 چراغ سفید به دست اورند و فینال راه پیدا کنند. احسان علیخانی به شدت از این سه نفر حمایت کرده و دوست داشت که به مرحله بعد راه پیدا کنند به شما پیشنهاد می کنیم که اجرای این سه برادر خوش صدا را در این صفحه مشاهده کنید. جالب است بدانید «خندوانه» و «دورهمی» زیر سایه «عصر جدید» قرار گرفتند و نتوانستند مثل این برنامه تلویزیونی مخاطب داشته باشند، هرچند رامبد جوان و همکارانش بیش از مهران مدیری تلاش کردند برنامه‌ای متفاوت در ایام نوروز روی آنتن داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا