فراتر از خبر

فیلم حمله به حمید هیراد در عراق

در کنسرت حمید هیراد در عراق، هواداری قصد عکس سلفی گرفتن با حمید هیراد را داشت که قبل از پا گذاشتن بر روی سن همه را ترساند که بعدش حمید هیراد از او استقبال کرد و به حضار گفت: عزیزان من چیزی نیست و همگی را به حفظ آرامش خود دعوت کرد.

بیوگرافی حمید هیراد

حمیدرضا حسین‌زاده با نام هنری حمید هیراد زادهٔ ۱ بهمن ۱۳۷۰ در شمیران خواننده و آهنگساز، موسیقی پاپ ایرانی است.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانهٔ بازار شد. در تیرماه ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد استقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.

هیراد مورد انتقاد برخی محافل هنری قرار گرفته و بعضی منتقدان و شاعران، ازجمله علیرضا بدیع، شهرام سببی و مهتاب یغما او را به سرقت ادبی متهم کرده‌اند. به نوشتهٔ زینب مرتضایی‌فرد در روزنامهٔ سازندگی، هیراد از اشعار مولانا، سیمین بهبهانی و شهریار استفاده کرده اما نام خود را به عنوان ترانه‌سرا ثبت کرده‌است.

بیماری حمید هیراد

در اسفند ۱۳۹۸ توسط بهمن بابا زاده گزارش شد که حمید هیراد به سرطان خون مبتلا شده و سه سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

حمید هیراد با حضور برنامه بهار جان این موضوع را تأیید کرد. و درپی همین توضیحات گفت:«در کنسرت شیراز پلی بک به دلیل این اتفاق افتاد که اگر در آهنگ یار اوج می‌خواندم، مرگ مغزی می‌شدم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا