پیشنهاد سردبیرفراتر از خبر

حل معضل مسکن دستور جدید رئیسی به استانداران

رئیسی یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت را تامین مسکن برای مردم دانست و به استانداران اعلام کرد که در این زمینه منتظر دستور از مرکز نباشند. خبر کامل در این باره را در ادامه بخوانید.

نشست مشترک اعضای هیات دولت با استانداران سراسر کشور

 

آیت الله رئیسی در نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور،  ابتدا از لطف و محبت رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت با ایشان قدردانی کرد.

همچنین رئیسی گفت امید و اعتمادی که در مردم ایجاد شده سرمایه ای برای دولت است و باید با تصمیمات اثربخش، پیگیری های مجدانه، گزارش‌های صادقانه و ارتباط مستمر با مردم ارتقا یابد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه صحبت هایش با اشاره به ویژگی مسئولیت پذیری دولت که رهبر انقلاب در مورد آن نیز تاکید کرده بودند، اظهار کرد: از همان ابتدا تاکید داشتیم که دولت در عرصه تصمیم‌گیری مصمم، بدون بهانه تراشی و با روحیه مسئولیت پذیری تصمیمات لازم را اتخاذ نماید و در عرصه عمل با دقت و جدیت و اجرای به موقع تصمیمات را به ثمر برساند.
رئیسی برای تحقق اهداف و برنامه های دولت، انسجام میان اعضای دولت را امری ضروری دانست و به دولتمردان تاکید کرد: سیاست ها و برنامه های دولت را با بیان مناسب و در زمان مناسب به شکل صحیح و دقیق برای مردم تبیین کنید و از بروز ناهماهنگی و اقدامات یا اظهارات غیرضروری پرهیز شود.
رئیس جمهور در پایان این نشست به بعضی موارد مانند تامین نیروی انسانی کارآمد و انقلابی، فعال سازی سازمان بهره‌وری، عادلانه کردن نظام پرداخت‌ها، تفویض اختیارات استانداران، پیگیری و اجرای مصوبات استانی برای آغاز دور دوم این سفرها، میدان دادن به بخش خصوصی و تعاونی ها و غیره اشاره کرد و در این مورد دستوراتی برای پیگیری و اجرا صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا