اخبار بورس

کاهش ۳۴ هزار واحدی شاخص بازار بورس آذربایجان غربی

زمان تاسیس بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان بوده است.

امروز چهارشنبه در گزارش گرفته شده از وحید جوادی با خبرنگار ایرنابیان  کرد که طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۳۳۷ واحدی را تجربه کرد بود و، این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۶ هزار و ۷۶۷ واحد رسید.

هم چنین در  هفته گذشته بیش از ۱۰۴ میلیون سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد را اعلام کر و درادامه ، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از ۹۲۷ میلیارد ریال بود.

همچنین با اشاره به اینکه در این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۹۱ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، در این مدت  بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۹ درصد نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران به ثبت رساند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی  با بیان سهم ۴۰ درصدی خرید در هفته گذشته بیان کرد: در این مدت شرکت بانک ملت  در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت زیرا هشت درصد ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد  .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا