فراتر از خبر

ماکان سنگ شکن چه محصولاتی را ارائه میدهد؟

ماکان سنگ شکن چه محصولاتی را ارائه میدهد؟

شرکت ماکان سنگ شکن پس از سالها تحقیق، تولید، تامین و تامین انواع ماشین آلات سنگ شکن معدنی و قطعات یدکی کلیه کارخانه های شن و ماسه و آسفالت، علاوه بر تامین ماشین آلات معمولی، اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نیز می نماید. همچنین فعالیت قابل توجهی در جهت خرد کردن کانی های مختلف با ویژگی های منطقه ای دارد. ماکان سنگ شکن علاوه بر تامین تجهیزات فوق در کشور قادر است این محصولات را در سطح بین المللی با کیفیت رقابتی نیز عرضه کند. دقت، سرعت، تضمین کیفیت و ارائه خدمات در سراسر کشور چهار فاکتور مهم و اساسی است که همواره در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه دهد. قطعات یدکی عرضه شده توسط این شرکت شامل انواع سنگ شکن در اندازه ها و ظرفیت های مختلف مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن چکشی، سنگ شکن مخروطی (Hydrocon)، سنگ شکن ضربه ای (Qubit)، سنگ شکن گریز از مرکز و آسیاب پودر می باشد. چسب سیلیکات و خاک کوره از دیگر محصولات این برند می باشد.

چسب سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم مایع یک محلول شیشه ای محلول در آب است که از ماسه (SiO2) و خاکستر سودا (Na2CO3) به نسبت های مختلف تهیه می شود. اکثر سیلیکات های سیلیکونی (نسبت 2.8 به 3.2) مدت هاست که به عنوان چسب های قابل اعتماد و ارزان استفاده می شوند. ویسکوزیته آنها از مایعات کمی چسبناک تا مواد ضخیم که در برابر جریان مقاومت می کنند متغیر است. سیلیکات های مایع ارزان هستند و به راحتی در دسترس هستند. سیلیکات ها چسب های غیر قابل اشتعال هستند. آنها نسبت به محتویات کیسه های استفاده شده به عنوان چسب بی بو و بی مزه هستند و توسط سازمان غذا و دارو ایمن شناخته می شوند.

چسب سیلیکات سدیم مایع یک چسب معجزه آسا است که اغلب در بسیاری از صنایع استفاده می شود. از ویژگی های متمایز آن می توان به مقاومت در برابر سایش، سوختن و آب اشاره کرد. چسب سیلیکات سدیم مایع دارای چگالی بالا و رنگ شفاف است که گاهی اوقات رنگ مایل به زرد یا سبز دارد. از دیگر ویژگی های این چسب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت در برابر حرارت بالا دارد. پایه عایق حرارت از چسب سیلیکات دمای 1300 درجه را حفظ می کند. سیلیکات ها جایگزینی عالی و ارزان برای لاتکس و سایر چسب ها هستند. دوستدار محیط زیست هستند. مقاوم در برابر آب و شرایط نامساعد جوی هستند. از زنگ زدگی سطوح فلزی جلوگیری می کند. به کوچکترین ترک ها نفوذ می کند و استحکام سازه ها را افزایش می دهد. استفاده از آن آسان است. ماندگاری چسب سیلیکات سدیم مایع حدود 2 سال است. کیفیت چسب تحت تاثیر کاهش دما از بین نمی رود. صنایع متالورژی نیز از این چسب استفاده می کنند. خواص اطفاء حریق نقش بسزایی در مناسب بودن چسب سیلیکات دارد. هنگام ساخت خانه از مواد قابل احتراق، چوب، قطعات مصنوعی و پلاستیک استفاده می شود. برای مقاومت بیشتر مواد قابل احتراق، آنها را با یک ماده مخصوص – چسب سیلیکات سدیم مایع می پوشانیم.

استفاده از چسب سیلیکات سدیم جامد در زندگی روزمره و صنعت

چسب سیلیکات سدیم جامد متعلق به محصولات سیلیکات است. که در تمامی صنایع کاربرد دارد. می توانید تصور کنید که استفاده گسترده از آن در همه مشاغل قطعا دلیل گرانی و عملکرد ضعیف این ماده است. اما برعکس، این ماده هم در دسترس است و هم ارزان است. سیلیکات ها به طور طبیعی به شکل رسوبات وجود دارند. گرفتن آنها سخت و پرهزینه نیست. هزینه تولید چسب سیلیکات کم است، اما دامنه آن بسیار گسترده است. سیلیکات در صنعت چسب نیز کاربرد دارد. چسب سیلیکات سدیم جامد، مایع و پودری کاربردهای زیادی دارد.

خاک کوره و انواع آن

خاک کوره همانطور که از نامش پیداست خاکی است که برای استفاده در انواع کوره ها هنگام ریخته گری استفاده می شود. پرایمر کوره ای در واقع خانواده ای از پرایمرهای نسوز بوده و از آنها گرفته شده است. خاک نسوز نوعی خاک رس است که در برابر حرارت بالا و آتش بسیار مقاوم است و در مقابل آنها تغییر شکل نمیدهد و ذوب نمی شود. به طور کلی هر پرایمری که دمای بالای 1500 درجه سانتیگراد را تحمل کند و همچنین حاوی مقدار زیادی آلومینا باشد، پرایمر نسوز نامیده می شود و برای تهیه پرایمر کوره استفاده می شود.

به طور کلی خاک کوره در صنایع کاربرد فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت آجر نسوز
  • ساخت خاک نسوز
  • تعمیر کوره
  • ساخت انواع سرامیک، انواع کوره، بلوک به اشکال مختلف، آجر عایق، انواع ملات نسوز، مواد خاص، مخلوط و بسیاری محصولات دیگر.

انواع خاک کوره

خاک سیلیس

سیلیکون عنصری است که به وفور در پوسته زمین یافت می شود، اما خاک کوارتزی که از سنگ کوارتز یا شن کوارتز ساخته شده است، به نام Sio2، به ندرت در طبیعت یافت می شود. برای به دست آوردن یک خاک کوارتز با کیفیت، ماسه کوارتزی مورد استفاده برای ساخت خاک کوارتز باید تا حد امکان خالص و حاوی سیلیس بالا باشد. بنابراین، ماسه کوارتز با خلوص بالا باید به عنوان اولین مرحله انتخاب شود. پس از انتخاب ماسه کوارتز مرغوب، باید به خوبی شسته شود، سپس خرد شده و وارد مرحله دانه بندی شود. خاک سیلیس به دلیل رسانایی حرارتی کم در برابر تشکیل سرباره بسیار مقاوم است.

از مهمترین کاربردهای این خاک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوره های القایی
  • کک سازی و بخاری هوا در بالاترین کوره ها
  • ریخته گری

خاک آلومینا خاکی است متشکل از آلومینا و سیلیس و دارای نسوز بسیار بالایی است. هر چه درصد AI2O3 (آلومینا) و چگالی ظاهری خاک آلومینا بیشتر باشد، کیفیت بهتری دارد. مقاومت شیمیایی خاک آلومینا در برابر گازها و مواد مذاب بسیار بالاست به طوری که برخی معتقدند به دلیل سختی و مقاومت در برابر سایش بالا، این خاک پس از الماس سخت ترین ماده محسوب می شود.

خاک آلومینا

 

ماکان سنگ شکن makansangshekan.netبا پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و فروش قطعات انواع سنگ شکن و خطوط سنگ شکن، فعالیت های طراحی گسترده ای را انجام داده و قابلیت های خود را در اختیار افراد مختلف قرار داده است.

ماکان سنگ شکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا