فراتر از خبر

جاستین بیبر هم کرونا گرفت

 

(سی ان ان) نماینده بیبر به سی ان ان گفت جاستین بیبر یک مورد خفیف کووید-19 دارد.
بیبر قرار بود به عنوان بخشی از “تور جهانی عدالت” خود در روز یکشنبه در لاس وگاس اجرا کند، اما این نمایش به دلیل کووید به تعویق افتاد.
“با توجه به نتایج مثبت کووید در خانواده Justice Tour، ما متأسفانه باید نمایش یکشنبه در لاس وگاس را به تعویق بیندازیم. جاستین البته بسیار ناامید شده است، اما سلامت و ایمنی خدمه و طرفداران او همیشه اولویت اول اوست. تور. در بیانیه T-Mobile Arena آمده است که راه اندازی در سن دیگو موفقیت بزرگی بود و جاستین هیجان زده است که این نمایش دیدنی را در اسرع وقت برای طرفداران خود در لاس وگاس ارائه دهد.

به دلیل شیوع کووید در داخل تیم، برنامه تور جهانی عدالت جاستین بیبر که قرار بود در لاس وگاس، نوادا برگزار شود، به تاریخ 28 ژوئن 2022 موکول شد. pic.twitter.com/Tqgrktefjn
— به‌روزرسانی‌های تور عدالت (@JusticeTourNews) 20 فوریه 2022

تور بیبر اوایل این هفته آغاز شد. به گزارش وب سایت آرنا، کنسرت لاس وگاس برای روز سه شنبه، 28 ژوئن، موکول شد.

 

توییت جاستین بیبر
توییت جاستین بیبر به دلیل کرونا کنسرت ها لغو شد

بیوگرافی جانستین بیبر:

نام اصلی:جاستین دِرو بیبر

نام مستعار:جِی بی

تولد:۱ مارس ۱۹۹۴

‎۱۰ اسفند ماه ۱۳۷۲

لندن، انتاریو، کانادا

ملیت:کانادا

سبک( ها): پاپ، آراندبی، تین پاپ

ساز( ها):اواز، گیتار، کیبورد، ترومپت، پیانو، درام

سال های فعالیت:۲۰۰۸- اکنون

بیوگرافی جاستین بیبر

جاستین بیبر در لندن( انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد( انتاریو) بزرگ شد، مادر جاستین بیبر« پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را حامله شد، هنگامی که جاستین ۲ ساله بود پدرش« جرمی بیبر» براي ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش جاستین را تنها و با درامد اندکی که از کارش به دست می آورد بزرگ کرد.

در حالی که جاستین بیبر بزرگ ميشد مادرش نحوه ی زدن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به جاستین آموخت، ابتدای سال ۲۰۰۷ زمانیکه جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استردفورد برپا ميشد شرکت کرد و آهنگی از نی- یو به اسم« So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. بعد مادر جاستین بیبر فیلم هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوست هاو اشنایان آن را ببینند، مادر جاستین بیبر« پتی مالته» که متوجه علاقه مردم به فیلم های جاستین شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از جاستین بیبر در یوتوب کرد، وی به این کارش افزود تا اینکه بازديد از ویدیوهای جاستین به ۱۰ ميليون رسید.

جاستین بیبر در سال ۲۰۰۷، با گذاشتن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون،( کسی که بعداً مدیر برنامه هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. جاستین بیبر بطور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار البوم چندآهنگهٔ دنیای من آغاز کرد. در سال ۲۰۱۰ نخستین البوم استودیویی اش با اسم دنیای من ۲ که ادامهٔ البوم چندآهنگهٔ گذشته اش با اسم دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت.

پس از انتشار البوم دنیای من ۲ توری جهانی را با اسم تور دنیای من شروع کرد. فیلم سه بعدی جاستین بیبر هم با اسم هیچوقت نگو هیچوقت که یک مستند کنسرتی است در ابتدای سال ۲۰۱۱ اکران شد و به پرفروش ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمريکا تبدیل شد. در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین البوم استودیویی جاستین بیبر با اسم زیر دارواش به بازار آمد که شبیه البوم اولش، شمارهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ شد. سومین البوم استودیویی جاستین با اسم باور در پایان بهار ۲۰۱۲ پخش شد. چهارمین البوم استودیویی جاستین بیبر با اسم هدف در نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. این البوم موفقیت تجاری داشت و سه تک‎آهنگ از آن در صدر فهرست ۱۰۰ آواز داغ بیلبورد قرار گرفتند.

جاستین بیبر( به گفتهٔ خود) تحت تأثیر هنرمندان سیاه پوست شبیه مایکل جکسون است. جاستین در سال ۲۰۱۱ از طرف مجلهٔ تایم بعنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. همچنين در سال ۲۰۱۱ بعنوان دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال ۱۲ ماه قبل هم معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ مجلهٔ فوربس خاطرنشان کرد که درامد جاستین بیبر در دو سال پیش ۱۰۸ ميليون دلار بوده است و تا مه ۲۰۱۲ بیش از ۱۵ ميليون نسخه از البوم هایش در دنیا به فروش رسیده است. همچنين به وسیله همین مجله در رتبهٔ سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال ۲۰۱۲ قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا