فراتر از خبر

کنسرت گروه ایهام تهران برج میلاد تمدید شد (9 فروردین)

این کنسرت در 9 فروردین در برج میلاد برگزار می شود و گویا  شروع بلیت فروشی چهارشنبه ساعت ۱۴ می باشد .

در این کنسرت گروه ایهام به اجرای قطعاتی همچون کولی عشق با همراهی تماشاگران پرداختند.این آهنگ به درخواست تماشاگران دو بار اجرا شد.

در پایان، کنسرت با آهنگ بدون تو زانیار خسروی خاتمه پیدا کرد.

از جمله مهمانان ویژه پدر زانیار خسروی بود که بار دوم در کنسرت پسرش حضور پیدا کرده بود.

هم اکنون میتوانید گزارش تصویری اختصاصی ریتم آهنگ را از این اجرا مشاهده کنید.

 

کنسرت گروه ایهام تهران

 

ایهام بند یا ایهام (به انگلیسی: Ehaam) یک گروه موسیقی تلفیقی پاپ سنتی است. این گروه در سال ۱۳۹۶ با همکاری زانیار خسروی با مازیار لشنی فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد.

اولین قطعهٔ این گروه با عنوان بغض (با بازی امیر آقایی و ویشکا آسایش) در ۳۱ مرداد ۹۶ منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. آهنگ بغض از نظر بسیاری از کارشناسان موسیقی بهترین آهنگ در سبک پاپ و موسیقی تلفیقی می‌باشد که در سال ۹۶ ساخته‌شده‌است.

 

کنسرت گروه ایهام تهران
کنسرت گروه ایهام تهران

 

مازیار لشنی خواننده گروه ایهام و خواننده پاپ جوان در ۸ تیر ماه ۱۳۷۱ به دنیا آمده است. مازیار لشنی چهره جدیدی در موسیقی پاپ ایرانی است که صدای خاص و سبک خواندنش که به موسیقی سنتی نزدیکتر است مازیار لشنی را از دیگر خوانندگان متمایز کرده و باعث شده تا خیلی زود نامش در بین اهالی موسیقی و نسل جوان معروف و آشنا گردد و با گروه ایهام به شهرت برسد. مازیار لشنی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

 

 

کنسرت گروه ایهام تهران
کنسرت گروه ایهام تهران

 

گروه ایهام در سال ۱۳۹۶ بطور رسمی فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرده و اولین قطعه ای که این گروه با خوانندگی لشنی اجرا کرد ۳۱ مرداد ۹۶ و ترانه «بغض» بود که این قطعه بسیار مورد توجه مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت این قطعه را می‌توان از موفق‌ترین قطعات سال ۹۶ در حوزه موسیقی پاپ و تلفیقی قلمداد کرد. استقبال از قطعه بغض باعث شد تا عوامل و اعضای گروه ایهام به فکر ساخت موزیک ویدئو آن بیوفتد و موزیک ویدئوی آن را به بهترین شکل ممکن بسازد.

دومین قطعه ایهام ،«حال من» نام داشت که در پنجم دی ماه ۱۳۹۶ با آهنگسازی و تنظیم زانیار خسروی منتشر شد.
زانیار در ایهام همکاری دارد و تنظیم آهنگ و آهنگسازی این گروه را بر عهده دارد

زانیار خسروی دیگر خواننده گروه ایهام و آهنگساز این گروه، ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد.
او در سال ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر نمود. زانیار، برادر کوچک‌تر سیروان خسروی، دیگر خوانندهٔ پاپ است. وی با زانیار در تیر ماه و مرداد ماه ۹۸ کنسرت هایی در بیشتر شهرهای ایران برگزار کردند که با استقبال بی نظیری همراه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا