ارز دیجیتال

کاردانو در کدام صرافی است؟

کاردانو (Cardano) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است و اکنون در جدول رمزارز های جهان در رده ی نهم قرار دارد. ارز دیجیتال کاردانور (ADA) فعالیت خود را از سال 2017 شروع کرده است، کاردانو را می توان از سال 2019 تا به الان به عنوان یکی از با ثبات ترین ارز های دیجیتال نام برد. کاردانو در کدام صرافی است؟ تریدر ها می توانند بعد از ساخت کیف پول ارز دیجیتال و تکمیل حساب کاربری خود، حال باید صرافی معتبر و مورد اعتماد خودتان را انتخاب کنید و سپس از طریق صرافی نوبیتکس، بیت 24 و بیت پین ارز دیجیتال کاردانو را خریداری کنید.

ارز دیجیتال کاردانو را از کدام صرافی خریداری کنیم؟

کاردانو (ADA) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین و یکی از 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بوده است فناوری آن با سرعتی سریع در حال پیشرفت است. شما می توانید این ارز دیجیتال را از طریق صرافی هایی نظیر صرافی نوبیتکس، صرافی بیت 24 و بیت پین خریداری نمایید. چنانچه از طریق لینک های ثبت نامی که در این مقاله آورده شده، در این صرافی ها ثبت نام کنید، از تخفیف کارمزد 10 الی 15 درصدی بهره مند خواهید شد.

خرید کاردانو در صرافی نوبیتکس

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو از صرافی نوبیتکس مراحلی دارد که در ادامه به ترتیب به شما خواهم گفت:

  1.  ابتدا باید ثبت نام کنید و یک حساب کاربری برای خودتان تشکیل دهید.
  2. تائید حساب کاربری شما
  3. شارژ حساب ریالی یا رمزارز قابل تبدیل به آن
  4.  خرید ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

خرید و فروش کاردانو در نوبیتکس

خرید و فرروش در این صرافی به دو صورت سفارش سریع و سفارش محدود امکان پذیر می باشد. در خرید و فروش محدود شما می توانید مبلغ موردنظرتان را وارد نمایید ولی در خرید و فروش سریع به صورت آنی با قیمت بازار صورت می گیرد. با توجه به این که کاربران زیادی که در صرافی نوبیتکس وجود دارند شاخص نقدشوندگی در این صرافی بسیار بالا می باشد.

«برای ثبت نام در این صرافی از طریق لینک زیر اقدام کنید و از تخفیف 15 درصدی بهره مند شوید»

ثبت نام در صرافی نوبیتکس

خرید کاردانو در صرافی بیت کش

صرافی بیت 24 به شما این امکان را می دهد که بعد از وارد شدن به سایت برای خرید کاردانو و کلیک کردن به روی گزینه «خرید از ما» کلیک کنید. سپس ارز مورد نظر خود را در آن قسمت وارد می کنید.

برای پیدا کردن کیف پولتان باید وارد برنامه والت خودتان شوید سپس به قسمت “Receive” رفته و ارز کاردانو (ADA) را انتخاب کنید و آدرسی که برای شما نشان داده می شود را کپی می کنید و در صفحه خرید بیت 24 (بیت کش) جای گذاری کنید.

در مرحله بعد مبلغ محاسبه شده، را باید پرداخت کنید. فرایند پرداخت در این صرافی نیز به دو صورت درگاه اینترنتی و آفلاین به صورت دستگاه های خودپرداز انجام می شود.

نکات قابل توجه:

  1. لطفا VPN خود را خاموش کرده و قبل از پرداخت هزینه مطمئن شوید شماره کارت خود را در صفحه پروفایل وارد کردید و تائید شده است زیرا اگر تائید نشده باشد و شما فرآیند پرداخت را انجام دهید پول از شما کسر خواهد شد اما ارز دیجیتال به کیف پولتان نخواهد آمد.
  2. در روش کارت به کارت از دستگاه خودپرداز فیش واریزتان را در سایت آپلود کنید.
  3. خرید و فروش کاردانو همه روزه از ساعت 8 الی 12 شب قابل انجام می باشد.

فروش کاردانو در بیت 24

فروش ارز دیجیتال کاردانو نیز از طریق صرافی بیت کش، امکان پذیر می باشد. برای انجام این کار شما وارد حساب خود در صرافی می شوید سپس به بخش «فروش به ما» می روید شماره کارت بانکی را که قبلا در این صرافی ثبت کرده اید را وارد کنید. آدرس کیف پول صرافی برای معامله در اختیار شما قرار می گیرد پس از تائید انتقال و تراکنش انجام شده مبلغ به شما انتقال داده خواهد شد.

بدیهی است که برای خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو در صرافی بیت پین، باید در این صرافی ثبت نام کنید، می توانید از طریق لینک زیر  در این صرافی ثبت نام کنید و از تخفیف 15 درصدی کارمزد، بهره مند شوید.

ثبت نام در صرافی بیت پین

بیشتر بخوانید : بهترین صرافی جایگزین بایننس

نحوه خرید کاردانو در صرافی بیت پین

یکی دیگر از صرافی هایی که برای خرید ارز دیجیتال کاردانو مناسب می باشد، صرافی بیت پین است. کاربران می توانند در این صرافی کاردانو را با قیمت مناسب و بصورت 24 ساعته و آنی خریداری نمایید.

مراحل خرید و فروش کاردانو در صرافی بیت پین:

  1. ایجاد یک حساب کاربری
  2. انجام مراحل احراز هویت
  3. شارژ حسابتان بصورت ریالی
  4. امکان فروش در خود سایت نیز وجود دارد

«برای ثبت نام در این صرافی و دریافت تخفیف 15 درصدی کارمزد از طریق لینک زیر اقدام کنید»

ثبت نام در صرافی بیت پین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا