اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 9 تیر 1400

امروز چهارشنبه نهم تیر ماه 1400 بازار شاهد بازگشایی متعادل بازار سرمایه بودیم و شاخص کل در ابتدا تنها 787 واحد رشد کرد و در ادامه جریان معاملات امروز شاخص کل 8 هزار و 443 واحد و شاخص هم وزن 1 هزار و 651 واحد رشد کرد.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس شنبه 12 تیر 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 9 تیر 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام مثبت و با تحرکات صعودی کار خود را در دومین هفته تیر ماه ۱۴۰۰ به پایان رساند. شاخص کل بورس امروز با هشت هزار واحد مثبت در محدوه یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد قرار رگفت و ۰٫۶۷ درصد رشد را امروز ثبت کرد. ارزش معاملات بورس امروز به پنج هزار میلیارد رسید.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با ۱۶۵۰ واحد مثبت در محدوده ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت ۰٫۴۳ درصد مثبت را ثبت کرد. نمادهای مثبت و موثر بر شاخص کل «شستا»، «پارس» و «شتران» بودند.

بیشترین حجم معاملات را امروز «کرمان» با ۷۹۳٫۴ میلیون سهم «خگستر» با ۶۷۷٫۲ میلیون سهم «خساپا» با ۶۰۰٫۷ میلیون سهم «خودرو» با ۴۹۹٫۷ میلیون سهم و «خپارس» ۲۹۸٫۳ میلیون سهم داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۱۰میلیارد تومان رسید و حدود ۱۶۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا