آموزش بورس

معرفی کارگزاری شاخص سهام

شرکت کارگزاری شاخص سهام

همانطور که می دانید شرکت های کارگزاری پل و واسط میان افراد سرمایه گذار و شرکت های پذیرفته شده در بورس هستند. اگر شما قصد فعالیت در بازار بورس داشته باشید، می بایست حتما در حداقل یک شرکت کارگزاری ثبت نام کرده باشید. همینجا است که اهمیت آشنایی با شرکت های کارگزاری روشن می شود. در این مقاله به معرفی کارگزاری شاخص سهام می پردازیم. همچنین در ادامه لیست کامل شعب شرکت کارگزاری شاخص سهام ارائه شده است. برای آشنایی با شرکت کارگزار شاخص سهام در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از این که به معرفی کارگزاری شاخص سهام بپردازیم. لازم است که اشاره کنیم در بازار بورس تنها شرکت هایی مجاز به ارائه خدمات کارگزاری و فعالیت در این زمینه هستند که مجوز های مربوطه را از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دریافت کرده باشند. تا کنون 108 شرکت کارگزاری تایید شده از سوی سازمان بورس و اوراف بهادار تهران معرفی شده اند که شرکت کارگزار شاخص سهام یکی از آن ها می باشد. اگر شما به تازگی وارد بازار بورس شده اید و اطلاعات زیادی در خصوص شرکت های کارگزاری و شرح خدمات آن ها ندارید، پیشنهاد می کنیم مقالات ما را در بورس فردا مطالعه بفرمایید.

در این مقاله به معرفی کارگزاری شاخص سهام و شرح خدماتی که این شرکت ارائه می دهد می پردازیم. همچنین به جهت جلب رضایت شما عزیزان ما تمامی اطلاعات تماس ، شماره های تلفن و آدرس شعب و دفاتر نمایندگی شرکت کارگزار شاخص سهام را نیز ارائه کرده ایم. اما حال اجازه دهید به مبحث اصلی یعنی معرفی کارگزاری شاخص سهام بپردازیم.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری اقتصاد بیدار

معرفی کارگزاری شاخص سهام

در خصوص معرفی کارگزاری شاخص سهام قبل از هر چیزی باید اشاره کنیم که این شرکت دارای رتبه بندی ج در رتبه بندی های سازمان بورس و اوراق بهادار تهران می باشد. لازم است اشاره کنیم که شرکت های کارگزاری بر اساس خدمات و نحوه ارائه خدماتشان و میزان رضایت مشتریان از آن ها توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تهران رتبه بندی می شوند.

این رتبه بندی ها بر اساس میزان کیفیت از الف تا ج متغیر است. شرکت کارگزاری شاخص سهام نیز در این رتبه بندی ها دارای رتبه ج می باشد. شرکت کارگزار شاخص سهام به صورت سهامی خاص و در تاریخ 8 آذر ماه 1373 تاسیس و در سیزده اسفند ماه 1374 تحت شماره 120086 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است. سرمایه ثبت شده شرکت معادل پانزده میلیارد ریال می باشد.

کارگزاری تعلیق شده

همچنین نکته دیگر در خصوص معرفی کارگزاری شاخص سهام این است که این شرکت در لیست شرکت های تعلیق شده نیز حضور دارد. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در راستای اجرای رای شمارۀ 915 مورخ 1392/03/28 هیأت رسیدگی به تخلفات، کلیۀ فعالیت های شرکت کارگزاری شاخص سهام از تاریخ آغاز تعلیق تا زمان اجرای کامل مفاد رای فوق به مدت 313 روز و تا تاریخ 1398/03/09 به حالت تعلیق در می آید.

پس از اجرای کامل رای 915، مدت باقی مانده از رای شمارۀ 2386 مبنی بر تعلیق خرید اوراق بهادار در بورس تهران و فرابورس ایران به مدت 161 روز و از تاریخ 1398/03/10 تا تاریخ 1398/08/16 اجرا می گردد.

خدمات شرکت کارگزار شاخص سهام

  • معاملات اوراق بهادار در شرکت بورس اوراق بهادار تهران
  • معاملات اوراق بهادار در شرکت فرابورس ایران
  • معاملات برخط
  • مرکز تماس

شعب شرکت کارگزاری شاخص سهام

در قسمت های قبلی به معرفی کارگزاری شاخص سهام پرداختیم. در اینجا نیز لازم می دانیم که شعب و دفاتر نمایندگی این شرکت را نیز معرفی کنیم. از این که تا پایان مقاله معرفی کارگزاری شاخص سهام با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

ردیف حوزه فعالیت شهــر کد پستی آدرس شمـاره تمـاس مسئول
۱ بورس اوراق تهران ۱۹۹۸۸۹۶۵۵۱ سعادت آباد- بلوار قیصر امین پور-نبش خیابان سیزدهم غربی-شرکت بورس اوراق بهادار تهران ۶۶۷۲۳۵۹۹ طاهره علی محمدی
۲ بورس اوراق تهران ۱۳۱۳۸۳۳۸۵۷ تهران- خ انقلاب- خ جمالزاده جنوبی- کوچه رشتچی- پلاک ۳۶ -۰۲۱-۶۶۵۷۴۴۳۵ فرنگیس درخشی نیا
۳ بورس اوراق تهران ۱۴۳۱۶۱۴۴۸۲ میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، نرسیده به میدان گلها، نبش خیابان۲.۱، پلاک ۸۵، طبقه ۲ ۰۲۱۸۸۳۹۵۸۷۵ طاهره علی محمدی
۴ بورس اوراق تهران ۱۳۱۳۸۳۳۸۵۷ تهران-خ انقلاب-خ جمال زاده جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک ۳۶-طبقه ۱ ۰۲۱-۶۶۵۷۴۴۳۶ حمیدرضا رضائی
۵ بورس اوراق
تهران
۱۵۱۷۹۴۴۸۱۱ تهران-جهان کودک – ساختمان آفریقا-تالاراختصاصی ۱ ۸۸۷۹۷۸۸۳ فریده رضائی
۶ بورس اوراق کرمانشاه ۶۷۱۹۴۱۳۱۷۵ بلوار شهید بهشتی- پایین تر از سینما استقلال- بورس منطقه ای- ط۱ ۰۸۳۳-۸۲۵۴۵۰۷ مجتبی پرنا
۷ بورس اوراق کرمانشاه ۶۷۱۴۶۴۸۱۶۳ بعد از چهارراه حلال احمر- نرسیده به میدان فاطمیه- مجتمع اداری محمد ۰۸۳۳۷۲۹۵۰۸۲

-۰۸۳۳-۸۲۵۴۴۱۹

مجتبی پرنا
۸ بورس اوراق تهران ۱۳۱۳۸۳۳۸۵۷ خ انقلاب- خ جمالزاده جنوبی- کوچه رشتچی- پلاک ۳۶ ۰۲۱-۶۶۵۷۴۴۳۶ حمیدرضا رضائی
۹ فرابورس کرمانشاه ۶۷۱۴۶۴۸۱۶۳ کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی کدپستی ۴۸۱۶۳- ۶۷۱۴۶ ۳۸۲۵۴۵۱۸-۰۸۳ شیوا چقا میرزائی
۱۰ فرابورس تهران ۱۵۱۷۹۴۴۸۱۱ خیابان آفریقا- پایین تر از چهار راه جهان کودک- پلاک۲۹- طبقه۷- واحد۳۶ ۸۸۷۹۷۸۸۵ محبوبه نفری
۱۱ فرابورس تهران ۱۹۹۸۸۹۶۶۱۳ سعادت آباد، بلوار شهرداری، بورس منطقه ای تهران ۶۶۷۲۳۵۹۹ فاطمه اسکندری
۱۲ فرابورس تهران ۱۸۳۴۲۰۰۷۰۰ انقلاب- خیابان جمالزاده جنوبی- کوچه رشتچی- پلاک۳۶- واحد۱ ۶۶۵۷۴۴۳۵ نقی ماهیچی
۱۳ فرابورس کرمانشاه ۶۷۱۴۶۴۸۱۶۳ کرمانشاه- چهار راه هلال احمر- نرسیده به میدان رفعتیه- ساختمان اداری تجاری محمد- طبقه ۲- تالار اختصاصی شاخص سهام ۰۸۳۳۸۲۵۴۴۱۹ مجتبی پرنا
۱۴ فرابورس تهران ۱۴۳۱۶۱۴۴۸۲ میدان فاطمی- خیابان شهید گمنام – نرسیده به میدان گلها- نبش خیابان ۲.۱-پلاک۸۵-طبقه۲ ۸۸۳۹۵۸۷۵ عبدالستار پرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا