فراتر از خبر

پست حاجی، بعد از جدایی از بهاره رهنما و پخش برنامه شب آهنگی!

بهاره رهنما در سال 1352 در روز 10 آذر در شهر اراک متولد شد او بعد از جدایی از همسر اول خود (پیمان قاسمخانی) با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. این بازیگر یکی از بازیگران حاشیه ساز در اینستاگرام میباشد. مدت هاست که خبر جدایی بهاره رهنما از حاجی بر سر زبان ها افتاده بود تا اینکه دو هفته قبل برنامه شب آهنگی با حضور بهاره رهنما و حاجی منتشر شد و همه را سردرگم کرد. اما بعد از انتشار این برنامه بهاره رهنما در یک استوری خبر جدایی خود را منتشر کرد و امیرخسرو عباسی نیز با انتشار یک پستی آن را تایید کرد.  در ادامه خبر کامل این حواشی را در اختیار شما عزیران قرار میدهیم:

پست حاجی، بعد از جدایی از بهاره رهنما و پخش برنامه شب اهنگی !

 

پست حاجی، بعد از جدایی از بهاره رهنما و پخش برنامه شب اهنگی !

کپشن پست :

خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره آدمها زمانی زیبا میشن که لبخند روو لباشون میاد. حامد جان، رفیق هنرمند و بامعرفتم ، چقدر زیباست که موجبات شادی مردم عزیز ایران رو فراهم میکنی. و طنازی های تو دیدنی‌ست با اینکه از ضبط این برنامه بیش از چهارماه میگذره.‌.

متن استوری بهاره رهنما بعد از جدایی از حاجی

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست.

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” عاطفی، مالی، کاری و … اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا